دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر عباسی - احمدی نژاد - سخنرانی در جمع وبلاگ نویسان

صوتی کامل جلسه (با کیفیت بالا و حجم پایین) :

http://s1.picofile.com/file/6568976856/botton_download.jpg

حتماْ دانلود کنید و سخنرانی را گوش دهید

جناب دکتر عباسی هر کجا حقیقتی ببینند با صدای بلند اعلام می کنند

در کنفرانس اخیری که صحبت می کردند انتقادهای جدی ای را به سیستم اقتصادی دولت مطرح کردند و همین طور در سخنرانی های دیگر، اما در آن روزها که دولت مظلوم واقع شده بود و حقایقی مکتوم مانده بود، ایشان به افشاگری پرداختند !

http://s1.picofile.com/file/6628148888/dr_abbasi_ahmadinejad.jpg

+ متن کامل سخنان دکتر عباسی (ادامه مطلب)

حسن عباسی سخنران محبوب جمع‌های دانشجویی، حدود 5 سال قبل در چنین روزهایی بود که سی‌دی‌های برخی سخنرانی‌های وی آرام آرام در میان مردم دست به دست شد و تأکید وی بر خوار کردن ملت ایران توسط دولت وقت و تیم اسبق مذاکره کننده هسته‌ای از عوامل مؤثر در ایجاد عطش برای روی کارآمدن دولتی عدالت‌محور و مقاوم در برابر زورگویی‌ها بود.

عباسی اما در طول این 4 سال با حفظ جلسات درس و سخنرانی‌های خود انتقاداتی نیز به دولت داشت اما گویا وی نیز مانند قاطبه اصولگرایان، فعلاً انتقاداتش را کنار گذاشته و برای بقاء گفتمانی که او نیز در بالندگی‌اش سهمی داشته، تمام قد به دفاع از احمدی‌نژاد آمده است...

حسن عباسی سخنران محبوب جمع‌های دانشجویی، حدود 5 سال قبل در چنین روزهایی بود که سی‌دی‌های برخی سخنرانی‌های وی آرام آرام در میان مردم دست به دست شد و تأکید وی بر خوار کردن ملت ایران توسط دولت وقت و تیم اسبق مذاکره کننده هسته‌ای از عوامل مؤثر در ایجاد عطش برای روی کارآمدن دولتی عدالت‌محور و مقاوم در برابر زورگویی‌ها بود.

به گزارش رجانیوز، عباسی اما در طول این 4 سال با حفظ جلسات درس و سخنرانی‌های خود انتقاداتی نیز به دولت داشت اما گویا وی نیز مانند قاطبه اصولگرایان، فعلاً انتقاداتش را کنار گذاشته و برای بقاء گفتمانی که او نیز در بالندگی‌اش سهمی داشته، تمام قد به دفاع از احمدی‌نژاد آمده است.

بنا بر این گزارش، رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در سالن سیدالشهداء(ع) میهمان وبلاگ‌نویسان جوانی حامی احمدی‌نژاد بود که سید مجتبی ثمره‌هاشمی رئیس ستاد مردمی حمایت از احمدی‌نژاد نیز سلام گرم رئیس‌جمهور را برایشان به همراه خود آورده بود.

در این نشست عباسی پس از تشریح فضای رسانه‌ای کشور و نوع عملیات هریک از طیف‌های رسانه‌ای به تعدادی از شبهات منتقدان پاسخ داد.

به گزارش برنا، رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز اظهار داشت: در جریان ادغام دو وزارتخانه جهاد و کشاورزی وقتی سال 79 رهبری دیداری از سپاه داشتند در سیما هم پخش شد که ایشان گلایه داشتند از حذف جهاد و بعدها هم رییس مجمع تشخیص گفت، جهاد را جوان مرگ کردند.

دکتر حسن عباسی در همایش وبلاگ نویسان حامی احمدی نژاد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: وبلاگ نویسی یک کار شخصی و فردی است، در واقع نسل جدیدی از رسانه ها توسط این ابزار در جهان ایجاد شده است.

وقتی صحبت از رسانه می کنیم، 3 نکته اساسی مد نظر ماست، پیام گو، پیام و مخاطب.

وی افزود: به هر جهت وظیفه رسانه انتقال پیام به مخاطب است، اگر کار رسانه را در مناسبات اجتماعی مهندسی افکار عمومی تلقی کنیم، مهندسی افکار عمومی بخشی از قدرت نرم هر جامعه است و وظیفه قدرت نرم تصرف قلبها و ذهنهاست، که غربیها به عنوان نبردگاه قلبها و مغزها از آن یاد می کنند.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز ادامه داد: اینکه چگونه می شود قلبها و مغزها را تصرف کرد، همانطور که در حیطه فضای اقتصادی در قدرت نیمه سخت بحث می شود که چطور می توانند بازارها را تصرف کنند یا در قدرت سخت بحث می شود که ارتشها چگونه می توانند سرزمینها را تصرف کنند، در قدرت نرم یا رسانه ای و فرهنگی بحث بر سر این است که چطور ذهنها و قلبها را تصرف کنند.

وی تاکید کرد: کار کرد رسانه، کارکرد قدرت نرم است و حوزه تخصصی آن تصرف قلبها و مغزها است، مهندسی افکار عمومی در واقع مهندسی اذهان عمومی است.

عباسی تصریح کرد: بحث ما امروز به خاطر قرار داشتن در فضای انتخاباتی، صرفا مهندسی افکار عمومی نیست، بلکه این است که مهندسی سیاسی افکار عمومی توسط رسانه ها با چه قواعدی صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: چون رقیبان ما در صحنه انتخابات از روشهای مدرن استفاده می کنند، من هم از رویکردهای بومی استفاده نمی کنم و در این فرصت کم سعی دارم بخشی از شیوه و روش رقبای انتخاباتی و تئوری بازی ها را مصداقی تشریح کنم.

عباسی تصریح کرد: در شیوه های مدرن زمین بازی به 2 قسمت تقسیم می شود، اول اپوزیسیون، یعنی کسانی که بیرون از قدرت و دنبال کسب آن هستند و دوم پوزیسیون یعنی کسانی که در قدرت و دنبال حفظ آن هستند.

بنابراین گزارش وی افزود: هر کدام از این 2 گروه در 4 محور رسانه ای فعالیت می کنند که در مجموع 8 محور می شود.

عباسی در تشریح محورهای رسانه ای اپوزیسیون تصریح کرد: محور اول، نقد قدرت مستقر است که مصداق آن را این روزها فراوان سراغ دارید، از پخش سیب زمینی و غیره، دوم دفاع از عملکرد خودشان که در گذشته صاحب قدرت بوده اند، سوم اعلام برنامه هایی که در صورت بازگشت به قدرت انجام خواهند داد و چهارم نقد برنامه های قدرت مستقر که می خواهد در آینده انجام دهد، مانند برخی برنامه های اقتصادی.

وی افزود: امروزه رسانه های اپوزیسیون 99 درصد به نقد قدرت مستقر پرداخته اند، یعنی اصل کار این رسانه در حال حاضر متمرکز روی نقد فعالیتهای جاری دولت است.

عباسی در تشریح محورهای حوزه رسانه پوزیسون (صاحب قدرت) اظهار داشت: محور اول، پاسخ به نقدهای صورت گرفته از طرف مقابل است، دوم پرداختن به سابقه عملکرد منتقدین و ایجاد چالش در زمینه های مدیریتی آنان، سوم اعلام برنامه های دوره بعدی و چهارم، نقد برنامه های جناح رقیب می باشد.

عباسی تاکید کرد: در حال حاضر عمده انرژی دولت در پاسخ به نقدها مصرف می شود و مابقی آن را در محمورهای بعدی استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به تعدادی از محورهای نقد مطروحه از طرف اپوزیسیون به پاسخ های این نقدها پرداخت و تصریح کرد: گفته شده چرا مسئله محو اسرائیل را مطرح کرده اند، در پاسخ می گوییم محو اسرائیل از روی زمین از نکات کلیدی فرمایشات امام راحل است که فرمودند یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو شود.

عباسی افزود: شما اگر مدعی خط امام هستید هر نوع نقدی به محو اسرائیل از روی زمین، نقد به دیدگاه حضرت امام است و مسئله دیگر این است که مگر شوروی بدون جنگ نظامی از روی زمین محو نشد، شما چطور مدعی خط امام هستید ولی برخلاف اندیشه های امام صحبت می کنید.

وی با اشاره به مسائل مطرح در مورد ارتباط با امریکای لاتین و اینکه گفته اند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، تاکید کرد: متاسفانه برخی غرب را فقط آمریکا می دانند و سیاست خارجی را تعامل با مو بلوندهای چشم آبی می شمارند، یعنی اگر کسی پوست تیره، موهای مشکی، چشمهای بادامی، دماغ پهن و کوفته داشت، اساساً غربی نیست، از طرفی می گویند چرا از همسایه ها غافل شده اید و به آمریکای لاتین می روید، وقتی به اجلاس قطر می رویم، می گویند چرا رفتید؟

عباسی ادامه داد: مسئله دیگری که مطرح می کنند، انحلال سازمان مدیریت است، اولاً این سازمان منحل نشده بلکه تغییر شکل و ساختار داده است، در ثانی وقتی برخی در عرض یک هفته ژاندارمری، شهربانی، کمیته و پلیس قضایی را ادغام کردید که 4 نهاد امنیتی بودند و شاهد هستیم که هنوز قوه قضاییه در پی احیای پلیس قضایی است، کسی به شما گفت میراث چند دهه کار و تلاش را منحل کردید.

وی افزود: در جریان ادغام 2 وزارتخانه جهاد و کشاورزی وقتی سال 79 رهبری دیداری از سپاه داشتند و حتی تلویزیون هم نشان داد که ایشان گلایه داشتند از حذف جهاد و بعدها هم رییس مجمع تشخیص مصلحت گفت، جهاد را جوان مرگ کردند.

عباسی تاکید کرد: آیا این بهم زدن ساختارها و ادغام ها با چنین تخریبهایی که امروزه شاهد هستیم روبرو شد یا کسی در انتخابات نهم شعار داد که اگر رییس جمهور شوم جهاد را احیا می کنم.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز اظهار داشت: شهرام جزایری در دولت کنونی پرورش نیافته است و در آن زمان از رییس مجلس به پایین، با 500 یا 300 میلیون تومان همه را خرید و رییس مجلس و کارگزاران دولتی با دریافت پول وامدار جزایری شدند.

دکتر حسن عباسی به بودجه در اختیار مسئولان اشاره کرد و اظهار داشت: براساس اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌ها، دولت گذشته برای افتتاح فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) که هنوز هم کامل نیست، یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه کرد.

عباسی تأکید کرد: سالن جشن افتتاح این فرودگاه یک سالن بادی بود که از ایتالیا 300 میلیون اجاره کرده بودند؛ صندلی‌ها و گل و شیرینی را از جای دیگر سفارش داده بودند.

این استاد دانشگاه افزود: امروز دولت برای افتتاح پروژه‌ها حداکثر 2 میلیون تومان هزینه می‌کند و پول‌هایی را که به آن صورت هزینه می‌شد، امروز به دست مردم عوام می‌رسد که دستشان به جایی نمی‌رسید.

وی تصریح کرد: شهرام جزایری در دولت کنونی پرورش نیافته است و در آن زمان از رییس مجلس به پایین، با 500 میلیون تومان همه را خرید و رییس مجلس و کارگزاران دولتی با دریافت 300 میلیون تومان وامدار جزایری شدند.

عباسی اظهار داشت: آیا فساد آقازاده‌ها و شهرام جزایری‌ها پدیده این دولت بود؟ در زمان محاکمه‌ یکی از کارگزارانی‌ها پروژه مژده برای واگذاری به هنرمندان مطرح شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به این‌که دولت قبلی نخبه ‌گرا و دولت کنونی توده‌گراست، گفت: دولت قبلی به سینماگران، هنرمندان و روشنفکران می‌رسید و این دولت به عوام و محرومان بیشتر رسیدگی می‌کند.

وی افزود: هر روزنامه رنگین برای فعالیتش به 3 تا 4 میلیارد تومان نیاز دارد؛ آیا روزنامه‌هایی که خط قرمز اسلام، مبانی نظام و قانون اساسی را طی می‌کردند، جز با حساب در اختیار مسئولان اداره می‌شدند.

وی تصریح کرد: پول‌هایی را که به محسن سازگارا در مؤسسه کیان و جامعه روز که بنیان‌های اعتقادی جامعه را زیر سؤال می‌بردند، داده می‌شد، امروز وقتی به کف روستاها می‌رود، در اختیار عوام قرار می‌گیرد.

رییس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز موضوع پول افشانی دولت را یکی از محورهای چالش برانگیز رسانه‌ها و سایت‌ها ذکر کرد و گفت: برخی از متنفذین جناح مقابل، 4 ماه پس از اولین سفر استانی دولت در سال 84 گفتند که این سفرها تبلیغاتی است.

وی با بیان این‌که برخی می‌گویند چرا به استان‌ها می‌روید افزود: همه جای تهران شمال تهران نیست و از تهران نمی‌توان برای همه کشور برنامه‌ریزی کرد.

عباسی اظهار داشت: شما از حساب در اختیار به خواص پول می‌دادید و این دولت به عوام.

وی در همین زمینه به اهدای لپ‌تاپ به خبرنگاران از سوی رییس جمهور قبلی اشاره کرد و گفت: اگر فرض شما را بپذیریم که دولت پول داده است تا رأی جمع کند، کشاورز و دهقان فقیر آن روستا که 50 هزار تومان دریافت کرده است، فقط یک رأی دارد اما آیا از جناح مقابل شما نمی‌توانستند بگویند لپ‌تاپ داده‌اید تا خبرنگار هزاران رأی جمع کند.

وی با بیان این‌که برخی نمی‌دانند وام یعنی چه گفت: سیاست‌های شما نظام بانکی را ایجاد کرد که افراد میلیاردها تومان وام می‌گیرند اما پس نمی‌دهند.

وی سپس به موضوع 300 میلیارد دلار درآمد نفتی اشاره کرد و گفت: کسی که عضو مجلس خبرگان است و در این زمینه دروغ می‌گوید، چه پاسخی دارد در حالی‌که کمیسیون اقتصادی مجلس درآمد نفتی را 220 میلیارد دلار اعلام کرده است.

عباسی با تقبیح توجیه اقدامات برای دستیابی به قدرت از جمله دروغ و دغل گفت: گاهی گفته می‌شود دولت 300 میلیارد دلار درآمد نفتی را به دست آورده و در روستاها توزیع کرده تا مردم رأی دهند.

وی به خبر دیگری از یکی از سایت‌ها در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در آن سایت آمد که 250 میلیون تومان برای دکوراسیون اتاق وزیر هزینه شد.

این استاد دانشگاه رویکرد غیراخلاقی در عرصه سیاست را مورد انتقاد قرار داد و گفت: کسانی که خود را از یاران و نزدیکان امام می‌دانند، این موضوعات را بسط می‌دهند و هیچ برنامه رسمی و ایجابی اعلام نکرده‌اند.

عباسی گفت: کسانی که موضوع گردش آزاد نخبگان و تغییر چهره‌ها را مطرح می‌کنند و با برگشت به فضای سال 76 که علیه نظام شعار رسمی می‌دادند، این بار هم شعار مرگ بر دیکتاتور سر می دهند، در خصوص مدیریت‌های مدام‌العمر پاسخ بدهند.

وی مدیریت مدیریت مدام‌العمر حزب کارگزاران بر متروی تهران، مدیریت مادام‌العمر بر دانشگاه آزاد و مدیریت مدام‌العمر بر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع را مثال زد و گفت: مرکز تحقیقات استراتژیک 17 سال سابقه ثبات تصمیم‌گیری دارد اما در این مدت 17 استراتژی از آن بیرون نیامده است.

وی با بیان این‌که آماده است در این باره مناظره کند گفت: این افراد بگویند آیا برنامه استراتژیک و استراتژی برای اداره کشور داشته‌اند یا خیر.

عباسی افزود: رهبر انقلاب اسلامی طرح تحول کشور را در دانشگاه فردوسی مشهد تبیین، دهه پیشرفت را در دانشگاه شیراز و حرکت به سمت پیشرفت را در دانشگاه کردستان مطرح کردند.

وی گفت: یکی از موارد مدیریت‌های مدام‌العمر مجمع تشخیص مصلحت‌ نظام است. این مجمع در تعیین نقشه کشور چه جایگاهی دارد؟

عباسی همچنین با اشاره به اظهارات برخی نامزدها مبنی بر این‌که کشور طرح و برنامه ندارد، گفت: من از کسی که 20 سال در صحنه اجرایی کشور نبوده اما در 4 جایگاه عضو ثابت بوده است، سؤال می‌کنم در این مدت چند سیاست کلان استراتژیک و طرح برای اصلاح فرهنگی کشور ارائه کرده‌اید؟

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دستورات خود به بخش‌های آموزش عالی، آموزش و پرورش، قوه قضاییه، نیروهای مسلح به طور مستقیم طرح تحول را خواستار می‌شوند اما چرا ایشان از مجمع و مرکز تحقیقات استراتژیک طرح تحول نمی‌خواهند؟

وی وظیفه فرهنگستان هنر را تولید فلسفه هنر برشمرد و گفت: کسی که 20 سال رییس این فرهنگستان بوده چند صفحه فلسفه هنر ارائه کرده است؟

وی با اشاره به این‌که برخی دوران کنون را دوران قانون گریزی می‌نامند به خبر دیگری به شماره 19365 در تاریخ 24 آذر 83 از سایت تابناک اشاره کرد و گفت: در آن خبر به بی‌تفاوتی دولت در برابر بیش از 16 هزار تخلف مدیران شرکتی که توسط سازمان حسابرسی مورد ارزیابی قرار گرفته اشاره شده است که میزان آن بیش از 2 تریلیون ریال است.

حسن عباسی افزود: مدیریت "ما نمی توانیم" در سال های آخر دفاع مقدس امام راحل(ره) را به این سطح رساندند که جام زهر را بنوشد چرا که فرمانده وقت سپاه می گفت که ما تسلیحات می خواهیم به همین دلیل نمی توانیم ادامه دهیم و نخست وزیر نیز در پاسخ می گفت که نمی تواند بنابراین همراه با رئیس مجلس این تصمیم را (ما نمی توانیم) به امام(ره) منتقل کردند تا امام(ره) جام زهر را سر بکشد.

وی ادامه داد: در این خصوص باید گفت حتی اطرافیان امام معصوم(ع) همچون امام علی(ع) او را به تصمیمی که می خواستند رساندند بنا براین در دوران جنگ، مثلث ما نمی توانیم نیز امام راحل(ره) را به تصمیمی که می خواستند سوق دادند.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز تاکید کرد: مدیریتی که سال های آخر دفاع مقدس مثلث ما نمی توانیم را تشکیل داده بودند، در سال 83 نیز به مقام معظم رهبری نامه نوشته و به ایشان فشار آوردند که اگر روی پرونده هسته ای پافشاری کنید جنگ پیش می آید و ما نیز شکست می خوریم بنا براین شما مجبور می شوید همچون امام راحل(ره) جام زهر را بنوشید پس هم اکنون اقدام به این کار کنید.

عباسی ادامه داد: این که امروز آمریکایی ها پشت در ایستاده اند و بدون پیش شرط حاضر به مذاکره هستند جای تخریب دارد.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز خطاب به تخریب کنندگان به دولت نهم گفت: حال در چنین فضایی آنان باید بگویند که دوره دولت نهم دوره ذلت مدارانه ای است یا عزت مدارانه؟

عباسی خطاب به تخریب کنندگان دولت اظهار داشت: در پرونده هسته ای از مقام معظم رهبری هزینه نکنید زیرا که ایشان با مدیریت شما در خصوص پرونده هسته ای کار را پایین آورد اما با مدیریت قوی احمدی نژاد کار فناوری صلح آمیز هسته ای را ارتقا داد.

وی ادامه داد: اکنون 4 سال از روی کار آمدن دولت نهم گذشته و در این مدت ایران در زمینه هسته ای فعالیت چشمگیری داشته و هیچ اتفاقی نظیر جنگ نیز نیفتاده است.

رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به نامه اکثر نمایندگان مجلس ششم به رهبری که در آن خواسته بودند رهبری جام زهر را بنوشد، تصریح کرد: اگر مدیر شجاعی بر سر کار آمد و اجازه نداد که رهبر وقتش جام زهر سربکشد باید تخریب شود؟

عباسی گفت: آنها به هر دروغ و ترفندی متوسل می شوند که به قدرت برسند، می گویند دولت در این دوره با گداپروری، فقر و فساد را افزایش داده است، می گویند گشت ارشاد را جمع می کنیم باید به آنها پاسخ داد که گشت ارشاد ربطی به دولت ندارد.

وی ادامه داد: 250 نفر خاک امنیت این کشور را به توبره بردند و این همان براندازی نرم و مخملین است، تمام کسانی که چنین اظهاراتی در مجلس ششم داشتند اکنون اطراف برخی آقایان جمع شده اند و دولت را مورد هجمه قرار می دهند و می توان به واقع براندازی نظام را پشت شعارهای آنها دید.

وی تاکید کرد: تمام تمرکز دولت قبلی روی نخبگان بود که مبادا ناراحت شوند اما به عوام هیچ کاری نداشت.

وی خطاب به تخریب کنندگان دولت گفت: اینکه طی 4 سال گذشته کارهای عظیمی صورت گرفته، به دلیل این است که دولت با مقام معظم رهبری هم جهت بوده و برای نخستین بار است که رهبر معظم انقلاب فرصت پیدا کردند در دوره دولت نهم سخن از مطالب درازمدت داشته باشند چرا که در دولت قبلی دغدغه های بسیاری وجود داشت که فرصت این کارها نبود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد