دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

حسن عباسی دکتر / علیرضا پناهیان حجت الاسلام استاد عکس تصویر

حسن عباسی دکتر علیرضا پناهیان حجت الاسلام استاد عکس تصویر


دکتر حسن عباسی به نمایندگی از قرارگاه فرهنگی عمار به حمایت از فیلم‌های ابوالقاسم طالبی پرداخت و ریزبینانه بودن نگاه طالبی را در ساخت فیلم‌هایش تحسین کرد.


وی در رابطه با قلاده‌های طلا گفت: مسئله‌ی این فیلم مسئله‌ی تسخیر قدرت به هر قیمت است و عجیب نیست که فکر کنیم ام ای سیکس پشت تمام این مسائل است وقتی که می‌بینیم طرح‌ها و نقشه‌های آن‌ها در کف خیابان‌های کشورمان از ما ۱۶۰۰۰ شهید ترور می‌گیرد. قلاده‌های طلا به وضوح بیان می‌کند که سیستم اطلاعاتی کشور به اتفاقات سال ۸۸ کامل اشراف دارد، تا جایی که به یاد داریم حرکت شروع شده از سوی مردم با حرکت خود مردم خاتمه می‌یابد بدون آنکه حتی برخلاف سایر خاموش کردن آشوب‌ها و اغتشاشات در کشورهای مختلف حتی یک تانک هم به خیابان‌های شهر نرسید و این حاکی از اشراف کامل سیستم اطلاعاتی کشور بر همه‌ی امور است. تراز امنیتی جمهوری اسلامی‌جز ۵ کشور اول دنیاست و این امر را ما در قلاده‌های طلا می‌بینیم.

حسن عباسی درباره آخرین ساخته‌ی سریالی ابوالقاسم طالبی ادامه می‌دهد: اگر زمانی که آقای طالبی در فیلم به کجا چنین شتابان رشوه‌خواری کارمند بانک را نشان داد آن موضع‌گیری‌های مقامات اقتصادی و بانکی حرف اقای طالبی را در میان اعتراضات بی‌جا گم نمی‌کرد و مسئولین به فکر چاره می‌افتادند الان این افتضاح اقتصادی سه هزار میلیادری رخ نمی‌داد.

حسن عباسی ادامه می‌دهد: اگر جامعه‌ی ما حرف روشنفکر متعهد که مانند یک آوانگارد یک قدم از همه جلوتر است را راحت و آسان بپذیرد و درصدد رفع آن بربیاید خیلی از مشکلاتی که الان داریم با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم را نداشتیم.

*
حجة‌الاسلام پناهیان نیز دررابطه با فیلم قلاده‌های طلا که نخستین جایزده هنری شهید سعید جانبزرگی را به خود اختصاص داده است   می‌گوید: ما در قلاده‌های طلا چند نکته را به وضوح دیدیم:

۱-تعلق خاطر فیلمساز به نظام در این فیلم دیده می‌شود که در بسیاری از فیلم‌های دفاع مقدسی هم دیده نمی‌شود.
۲-غضب دشمن که از عناصر حماسه است را در این فیلم دیدیم. این فیلم غضب دشمن را برانگیخت و شما باید درباره‌ی هر فیلمی‌و ساخته‌ای که دشمنان تحریم نکردند تامل کنید.
۳-ما در این فیلم احساس می‌کنیم نظام امنیت دارد و اوضاع کنترل شده‌است.
۴-قلاده‌های طلا سعه‌ی صدر نظام را به ما نشان داد. مسئولین امر در حل مشکلات دستپاچه نبودند.
نظرات 1 + ارسال نظر
farzad جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:43

جالب است برای من اینکه ما خیلی چیز ها رو میدونیم و در باره آنها هزاران ایده ونظریه میدهیم ولی اقدامات عملی در نظرات شما کجاست صدا وسیما هنوز آب تو اسیاب دشمن میریزه بانکها... و.... و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد