دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

استاد حسن عباسی درباره کاریکاتور روزنامه شرق روز 5شنبه 6 مهر 91

بسم الله الرحمن الرحیم


استاد حسن عباسی رئیس مرکز برسیهای دکترینال در روز پنجشنبه 6 مهر ماه 1391 موضع گیری مقتدرانه خود را درباره ی کاریکاتوری که در روزنامه شرق به چاب رسیده بود اعلام کرد.


دوستان آیا می دانید کسی که آن کاریکاتور را در روزنامه قرار داد از چه قماشی است؟ از همان افراد لیبرالی که فیلم جایی دیگر را می سازد. از همان قماشی که گلشیفته فراهانی را برهنه می کند. همان بی شرف ها و بی ناموس هایی که می روند فیلم کافه ترانزیت را می سازند و پرویز پرستویی که در نقش حاج کاظم آژانس شیشه ای بوده را در آن فیلم برادر آن دختر قرار می دهند. اگر شرف داشتند غیرت داشتند ناموس داشتند گلشیفته فراهانی را در خرابه ها نشون نمی دادند و پیام ضد مقاومت بدهند. این ها ناموس ندارند اگر داشتند ناموسشون را در رختخواب لخت نشون نمی دادند جلوی بی گانه دست دراز کند.



روز نامه ی شرق برای همین لیبرال هایی است امثال کرم پور؛ یک پرروهایی که زبانشان دراز است. این غیرت است که اگر از شما بگیرند متوجه نمی شوید و بعد یک بی وجودی می آید کافه ترانزیت را می سازد. این جانور کثیف را من می شناسم و برای من مثل روز روشن که این ها لیبرالند.

یکی از افتخارات من در چند سال گذشته این بوده که اسم عباسی در سینما می آمده تن این ها می لرزیده، مگه من مرده باشم که این ها فیلم هایشان را روی پرده به نمایش گذارند؛ و مشت شیطان را باز می کنم.

همین رمضان پور معاون وزیر ارشاد خاتمی بود که گفتگوی تمدن ها خواست بکنه روزنامش شد روزنامه ای که خون ریخته شده جوان های هم سن سال شما را چشم بسته می خواند که روزنامه شرق را گسترش داد و افتخارش این بود که زنش در آمریکا بی حجاب شد و کاری کرد که برود در شبکه وی او ای علیه جمهوری اسلامی حرف بزنه.  امام فرمود چه من بودم در بین شما و چه من نبودم نگذارید کشور  دست لیبرال ها و بیگانه ها بیفته. تازمانی که من عباسی ...








نفس می کشم نمی گذارم امثال بی ناموس هایی مثل کرم پور کار کنند.


آگاه باشید نخوابید من بر شما حقی دارم و شما هم بر من حقی دارید حق من حق معلمی و حق شما این است که وقت گذاشتید و اینجا نشته اید. پس بدانید هر وقت این ها با غربی ها همراه بودن و در فیلمشان اینطور القا کردند نباید بگذارید نفس بکشند. بله رهاورد فیلم این آقا می شود مزخرفات فمنیسمی. این همان هایی هستند که هم اکنون در روزنامه شرق کاریکاتور می کشند که چشم بسته رفتند جبهه.یک مشت آدم بی وجود بی غیرت که وجود و شرف آن بچه چهارده پانزده ساله ندارند.این ها کسایی هستند که اگر جنگ شود وجود و غیرت ندارند دو روز برند جبهه برای شرف و غیرت و عزتشون بجنگند.

این کسانی هستند که فیلم موهن را در کشو حمایت کردند و موضع نگرفتند.عزیزان بی بی سی و وی او ای را ول کنید هواستون به این ها باشد و غافل نشوید که جامعه را دارد با خودش می برد.آن وقت من انتظار دارم امام جمعه های ما این مطالب را بگن و مردم را آگاه کنند.

تا زمانی که من عباسی زنده ام نمی گذارم امثال این ها رشد کنند و مملکت را به باد بدهند و نمی گذارم امثال کسی که گلشیفته فرا هانی را لخت می کنه در این کشور رشد کند.




شرمنده، از ابتدا قصد داشتم منبه را ذکر کنم؛ عجله کردم فراموش کردم.

منبع : 

http://anfagh.mihanblog.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد