دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

ماسون تیوب و وبلاگ دکتر عباسی-علت فیلترشدن ماسون تیوب-پاسخ نقدها

بسم الله الرحمن الرحیم


masontube   ماسون تیوب


متأسفانه به علل نامعلوم ابتدا دامنه آی آر ماسون تیوب فیلتر شد، و تقریباً یک ماه بعد وبلاگ ماسون تیوب را هم فیلتر کردند؛ از یک ماه قبل تا الآن هرچقدر مکاتبه کرده ایم، هیچ پاسخی نداده اند؛ فقط بعد یک ماه لطف کردند وبلاگ را هم فیلتر کردند.


انشاءالله به صورت حضوری مشکل را پیگیری می کنیم و به لطف خدا سایت و وبلاگ ماسون تیوب هرچه سریعتر رفع فیلتر می گردد.







دکتر حسن عباسی



نقدی که انجام شد، فحش ها و تهمت هایی که زده شد :


متن نقدها در لینک زیر؛ و فحش ها و تهمت های برخی حامیان افراطی بی‌تقوی، در نظرات پست زیر است :


http://www.masontube.blogsky.com/1391/08/27/post-2463








تهمت زدن به فرد مومن حرام است ! اهانت و تحقیر و فحش دادن به مومن هم حرام است !


شما از کجا فهمیدید که بنده کافر یا مشرکم که اینچنین گناهان کبیره ای را در حق بنده روا دانستید ؟


شما که ادعای شاگردی دکتر عباسی را دارید چرا به بنده اینهمه تهمت و افتراء زدید؟


اعلام انزجار یعنی چی ؟ این چه ادبیاتی است ؟ اینهمه فحش و توهین و تهمت به بنده چه دلیلی دارد ؟


نکند این گناهان کبیره که دین خدا و همه مراجع آنها را حرام می دانند، شما جایز می دانید برای کسی که نقدی نسبت به دکتر عباسی مطرح کند !!؟!!



بنده مسلمان و شیعه ام و عاشق اهل بیت علیهم السلام، عاشق و مطیع حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری حفظه الله هستم.


بنده، شاگرد و ارادتمند علامه حسن زاده آملی، آیت الله جوادی آملی، آیت الله مصباح یزدی، استاد پناهیان، استاد رحیم پور ازغدی و همه اساتید حامی ولایت هستم.


بارها و بارها با قلم و گفتارم از اساتید بزرگواری مثل دکتر حسن عباسی و استاد رائفی پور دفاع کرده ام در مقابل هجمه های لیبرال ها.


یکبار انتقادی به حق (به نظر بنده) به دکتر عباسی کردم، اینگونه رفتار کردید !


بنده همه شما را می بخشم، و دعا می کنم اگر بنده هم خطایی کرده ام خداوند رحمان و رحیم بر من ببخشاید.


ولی واقعاً این تندروی ها و افراطی گری های شما اصلاً پسندیده نیست. یک روز ثمره این رفتارهایتان را می بینید.


این رویه خود را تغییر دهید. به صلاح دنیا و آخرت شما نیست اینقدر متعصب باشید...



به خاطر دفاع از دکتر عباسی اینهمه گناه کبیره مرتکب می شوید؟! چه هدفی دارید؟


فکر می کنید افراد اصولگرا و دین دار و فهیم و عاقل این رفتارهای شما را ببینند چه احساسی پیدا می کنند ؟


مدیر گروه نوربصیرت قبلاً به بنده گفته بودن که با شما درنیفتم و نسبت به دکتر عباسی چون چهره محبوبی است انتقادی مطرح نکنم بهتر است، اما بنده در حد وظیفه خواستم بگویم که سخنان دکتر عباسی بسیار خوب است اما این نقدهای ایشان به فلسفه و عرفان همه اش درست نیست و اشتباهاتی دارد.


بنده ع.د. هستم اما می ترسم اسمم را فاش کنم چون واقعاً می ترسم فردا در یک جمع حزب اللهی چند تا از همین شاگردان افراطی دکتر عباسی بنده را به باد فحش و ضرب و شتم بگیرند.


البته نعوذ بالله قصد جسارت به همه شاگردان دکتر عباسی -که خود اگر لیاقت داشته باشم از آنها هستم- را ندارم؛ بسیارند در بین شاگردان دکتر که افرادی فاضل و باسواد و مودب و محترم اند.


بخشی از کارهای این وبلاگ با بنده است و تا حدودی مستقل عمل می کنم اما چون مدیر گروه امر فرمودند این بحث را ادامه نمی دهم. اگرچه همچنان مواضع خود را حق می دانم و آن نقدهایم به دکتر عباسی را روا و به جا. انشاءالله در فرصتی دیگر و فضایی دیگر به شکل منطقی مطرحشان خواهم کرد. فعلاً مسافرم تا چند هفته و دسترسی درستی به اینترنت ندارم، اما دوستان دیگر در وبلاگ به فعالیت ادامه می دهند. در بازگشت اگر نظراتی منطقی و قابل پاسخ آمده بود، و ادامه بحث صلاح بود پاسخ می دهم نظرات دوستان را.


یا علی.














بسم الله الرحمن الرحیم

ع.د. : چون بنده در مسافرتم و عرض کردم که به اینترنت درست و حسابی دسترسی ندارم قسمت نظرات وبلاگ را تا چند روزی نمی توانم چک کنم، اما صندوق پستی را اگر دسترسی به اینترنت داشته باشم می بینم؛ خداروشکر فرصتی شد و به اینترنت دسترسی پیدا کردم البته روزهای دیگه بعید می دانم چنین فرصتی گیر بیاید. و البته کلاً هم این بحث را ادامه نمی دهم فقط نامه این عزیز را جواب بدهم که نگویید پاسخ نمی دهید.

دوست عزیزی با نام "مدیر سایت dr-abbasi.ir" نامه ای ارسال کرده اند که چند نکته پیرامون بخشی از نامه ایشان عرض می شود.

ابتدائاً عرض کنم که من مشکلی ندارم با شما برادر عزیز، اما این مدل منطق شما را اصلاً صحیح نمی دانم، شما پیام دادید به بنده، و در بخشی از صحبت هاتون گفتید :

*یعنی چی اینکار؟شما وبلاگ زدی که اندیشه های عباسی رو ترویج کنی بعد به همه میگی"ببینید این عباسی که ما شبانه روزمونو روش گذاشتیم حرفهاش غلطه ها تازه به حرفهاشم نقد داریم"!

این کار شما دقیقا مثل این میمونه که شما رو یه شاخه نشستی با اره داری شاخه رو از ته قطع میکنی.


از طرف خودم جواب میدهم، چون بسیاری از دوستان گروه ممکن است اصلاً موافق انتقادهای من به دکتر عباسی نباشند.

+یک:
بنده شب و روزم را برای دکتر نگذاشته ام، کار اصلی وبلاگ دکتر عباسی را هم عزیزان دیگر گروه به عهده دارند و من فقط گاهی همکاری می کنم. دو: وبلاگی از طرف برخی هواداران ایشان ایجاد کرده ایم. سه: هیچ وقت نگفتیم حرف های دکتر عباسی غلط است، از بین هزاران مطلبی که دکتر فرموده اند و ما هم همه جا دفاع کرده ایم از آنها، یک مطلب را بنده نقد نوشتم. چهار: با توجه به سه موردی که گفتم، این مثال درخت و شاخه و اره شما هیچ معنایی ندارد. پنج: نظر شخصی بنده این است که اگر هواداران دکتر نقدهایی وارد کنند به ایشان ایرادی ندارد و نشان آزاد اندیشی است، حتماً می دانید که یکی از سنگین ترین تهمت ها علیه دکتر عباسی این است که شاگردان ایشان رادیکال و متعصب اند روی حرف های دکتر. خوب ما این را نقض کردیم و نشان دادیم دکتر عباسی شاگردانی آزاد اندیش تربیت می کند نه متعصب نسبت به دکتر.


*شما وقتی وبلاگ میزنی به اسم عباسی حق نداری از جای دیگه مطلب به غیر عباسی بذاری.
نامه وکیلی به مهدی نصیری چه ربطی به حسن عباسی داره اخه؟!!

+برخی سخنان علیه فلسفه و عرفان که آقای دکتر عباسی در جلسات مختلف بیان کرده اند، توسط آقای مهدی نصیری تکرار می شود و اساتیدی مثل حجت الاسلام وکیلی پاسخ این شبهات را بارها داده اند و دارند می دهند. این هم ربطش.

*تفرقه رو شما با این اقدامتون ایجاد کردید بنده میخو محکم کوبیدم تا مشخص بشه شما تحت لوای فعالیت برای عباسی میخاید تخریبش کنید.

+ما تفرقه ای ایجاد نکردیم. نقد یک مطلب از هزاران مطلب دکتر عباسی چه ربطی به تفرقه انداختن دارد؟ مگر دکتر عباسی معصوم است و در هیچ کدام از مطالبش خطا راه ندارد ؟!!

میخ رو محکم کوبیدید یعنی چی؟ یعنی همینکه جوّی راه انداختید که افرادی در سایت شما و وبلاگ های ما، صدها فحش و تهمت و توهین و ناسزا که همگی شرعاً حرام اند را نثار بنده و دیگر دوستان بی گناه گروه کردند.

بنده هیچ وقت نخواسته ام و نمی خواهم دکتر عباسی عزیز ذره ای تخریب شود. نقد کردن مطالب اشتباه ایشان درمورد فسلفه و عرفان به قصد اصلاح، تکریم و تعظیم ایشان است نه تخریب.


*این چه کار بچه گانه ای بود که شما زنگ زدید به اقای ح....ی اگه با این پستی که ما گذاشتیم مشکلی داشتید ابتدا پستی که خودتون گذاشتید رو ورمیداشتید بعد ماهم در جواب به اقدام شما پست خودمون رو برمیداشتیم.

+ما زنگ نزدیم و تماس نگرفتیم، آقای ح....ی تماس گرفتند اولاً.

ثانیاً
بنده صحبتی با کسی نکرده ام و اصلاً در مسافرتم و موبایل هم کلاً ندارم. مدیر گروه نوربصیرت با ایشان صحبت کرده اند. البته مدیر گروه هم از بنده به خاطر بعضی عبارات تندم در نقد دکتر عباسی گلایه دارند، اما بنده قصد تخریب دکتر را نداشته ام و دکتر عباسی را دوست دارم.


در بقیه نامه هم یک سری ادعاها و بیاناتی داشتید که خوب بنده اون حرف ها رو صحیح نمی دانم و قبول ندارم. البته حرف های خوبی هم زدی که بابت اونها از شما متشکرم.

موفق باشی برادر، یا علی.






نظرات 1 + ارسال نظر
ghasemi پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:38

2012 / 21 /12
یا
2012 / 12 /21
در هر صورت

2 0 12 21 12
2 0 2+1 2+1 1+2
2 0 3 3 3

2 * 3 3 3 = 666


افکار پلید فراماسون ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد