دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

مکان آدرس و تاریخ ساعت و زمان تشکیل جلسات کلبه کرامت دکتر عباسی


ممکن است سایت dr-abbasi.ir هم توسط چند نفر اداره می شود و فقط یکی از آن بزرگواران علیه گروه ما آن مطالب تند و تیز را نوشته.

در هر صورت ما با این عزیزان مشکلی نداریم.

اگر از بالای سایت ما (DrHasanAbbasi.ir) "تماس با مدیر" را کلیک می کرد و یک نامه می فرستاد و تذکر می داد که می خواهد علیه ما چنین حرکتی انجام دهد با هم گفت و گو می کردیم و مشکل اصلاح می شد تا با انجام اینگونه اقدامات تفرقه افکنی نشود.

این دوستان عزیز در سایت dr-abbasi.ir زحمت می کشند و جلسات را آپلود می کنند، ما هم بازنشر می کنیم. انشاءالله موفق و پایدار باشند.

در آنجا برخی افراد نظراتی درمورد ما نوشته بودند که بسیار زشت و هتاکانه و بچه گانه بود و بنده تعجب کردم چرا این نظرات منتشر شده. بحمدالله آن پست را حذف کردند. متشکرم. یا علی.


------------------------------------


ادامه برگزاری کلاس های کلبه کرامت

پس از دوهفته تعلیق کلاس‌های کلبه کرامت ، از ۱۶ آذر ۱۳۹۱ دوباره مانند قبل کلاس‌های کلبه کرامت برگزار می‌شود.

 

برای شرکت در کلاس‌ها :

شرکت در کلاس‌های دوره‌ی کلبه‌ی کرامت آزاد است و نیاز به ثبت نام و یا هماهنگی قبلی نمی‌باشد. جلسه‌هایی که تشکیل نمی‌شود از همین قسمت اطلاع‌رسانی می‌گردد.خواهشمندیم قبل از ورود به کلاس مشخصات خود را در لیست حضور و غیاب وارد نموده و تلفن همراه خود را حتما خاموش نمایید. ضبط صوتی یا تصویری کلاس تحت هر عنوان و با هر وسیله ای ممنوع است و لوح تصویری هر جلسه، در هفته‌ی بعد از آن ارائه می‌شود.


محل برگزاری: تهران نو، خیابان ۱۱ نیروی هوایی (شهید خشی)، جنوب میدان لوزی، ساختمان فطرت پلاک ۳۰ (آخرین ایستگاه از خط ۴ متروی تهران – ایستگاه شهید کلاهدوز – در انتهای خیابان شهید خشی می‌باشد.)


زمان: هر پنجشنبه ساعت ۸ تا ۱۲


منبع : dr-abbasi.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد