دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

توضیحات حسن عباسی درباره عدم حضورش در صداوسیما

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز در خصوص عدم حضور خود در صداوسیما و بویژه در برنامه «دیروز، امروز، فردا»، گفت: پس از چند سال دوری از برنامه های تلویزیونی، با اصرار یامین پور تصمیم به حضور گرفتم اما چون استخاره «بد» آمد، این حضور عملی نشد.

دکتر حسن عباسی در گفت‌وگو با شبکه خبر دانشجو، اظهار داشت: من در دوره ای ممنوع التصویر شدم و با مسائلی که پیش آمد، خیلی خوشایند نبود که در این شرایط دوباره درگیر برنامه های تلویزیون بشوم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز در خصوص عدم حضور خود در صداوسیما و بویژه در برنامه «دیروز، امروز، فردا»، گفت: پس از چند سال دوری از برنامه های تلویزیونی، با اصرار یامین پور تصمیم به حضور گرفتم اما چون استخاره «بد» آمد، این حضور عملی نشد.

دکتر حسن عباسی در گفت‌وگو با شبکه خبر دانشجو، اظهار داشت: من در دوره ای ممنوع التصویر شدم و با مسائلی که پیش آمد، خیلی خوشایند نبود که در این شرایط دوباره درگیر برنامه های تلویزیون بشوم.

وی با اشاره به تلاش و پیگیری دو ماهه بسیاری از مسئولان صدا و سیما و مجموعه برنامه «دیروز، امروز، فردا» برای حضور وی در این برنامه افزود: من همیشه عذرخواهی کردم و مرحله آخر با پیشنهاد یامین پور، مسئله به استخاره کشید که بد آمد و من نیز حضور در برنامه را از گردن خود ساقط کردم.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با تأکید مجدد بر اینکه با حوزه صدا و سیما مشکل و مورد خاصی ندارم، اذعان داشت: اجازه بدهید همان طور که دلایل این عدم حضور را برای یامین پور نشکافتم، این موضوع برای دوستان دیگر نیز سربسته بماند.

عباسی تصریح کرد: هدفم این نبود که خود را سانسور کرده و موضع گیری نکرده و از بعضی مواضع در نظام دفاع نکنم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیشتر از 260 برنامه دانشگاهی داشتم، تصریح کرد: حجم گسترده برنامه های امسال به منظور شفاف کردن مسائل و مواردی که اخیراً صورت گرفت، بود، اما لزوماً مایل نبودم به صورت رسانه ای، بویژه تلویزیونی در این سلسله برنامه ها حضور داشته باشم که البته دلیل این امر برخی مسائل و دلخوری ها بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد