دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

جنگ جهانی چهارم اجتناب ناپذیر است / ایران یک تنه در برابر تفکر ا

جنگ خدا محوران و اومانیست‌ها که از آن تعبیر به جنگ چهارم جهانی می‌شود چند سالی است که شروع شده است و اجتناب از آن ممکن نیست.

جنگ خدا محوران و اومانیست‌ها که از آن تعبیر به جنگ چهارم جهانی می‌شود چند سالی است که شروع شده است و اجتناب از آن ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر در قم، دکترحسن عباسی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسایل سیاسی، طی سخنانی در سلسله کلاس‌های غرب شناسی در قم ضمن بیان مطلب فوق گفت: بقای جهان غرب به این است که تفکر خدا محور وجود نداشته باشد و بقای ما (خدا محوران) این است که تفکر غربی (اومانیست) وجود نداشته باشد. وی افزود: آن‌چه در عراق و فلسطین می‌گذرد بخشی از آن جنگ بزرگ است و لیبرال دموکراسی با تمام توان خود وارد این جنگ علیه تفکر الهی و خدامحور شده است. هیچ کشوری در برابر لیبرال دموکراسی به میدان نیامده است و تنها جمهوری اسلامی ایران است که با تفکر شیعی در برابر اومانیست‌ها و جبهه لیبرال دموکراسی ایستاده است.

رییس مرکز پلمپ شده دکترینال امنیت بدون مرز افزود: بین ما و غربی‌ها همزیستی مسالمت آ‌میز ممکن نیست، چرا که آن‌ها اومانیست و بشر محور هستند و ما خدا محور هستیم. رییس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز با تأکید بر این‌که اگر بپذیریم که بین تفکر بسیجی و حزب اللهی (شیعه) و تفکر غربی جنگی وجود ندارد، فروپاشی ما ممکن می‌شود، تصریح کرد: ما باید ابعاد جنگ با لیبرال دموکراسی را بشتاسیم و در برابر تهاجمات آن‌ها از خود و تفکرمان دفاع کنیم.

عباسی اضافه کرد: اگر بپذیریم که بین تفکر مبتنی بر لیبرال دموکراسی غرب و تفکر بسیجی یا همان اسلام ناب، جنگ اجتناب ناپذیر خواهد بود به ناچار به لوازم آن نیز پایبند خواهیم ماند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که تیم مذاکره کننده مسایل هسته‌ای کشور ما تا حدی ضعیف عمل کرد، اظهار داشت: افراد در تیم مذاکره هسته‌ای ما، پیشینه تفکر انقلابی و حزب اللهی ندارند و لذا به سوی غرب نگاه خوب و مثبتی دارند. اگر تیم مذاکره ما را افراد کاملاً‌ انقلابی شکل می‌داد، یقیناً‌ ما در پروند هسته‌ای و مسایل آن بهتر عمل می‌کردیم.

وی با بیان این‌که اروپایی‌ها از سر دشمنی و بر اساس تطمیع و فشار با ما رفتار می‌کنند، گفت: هنوز تکلیف پرونده هسته‌ای ایران به طور کامل مشخص نشده است که اروپایی‌ها پرونده حقوق بشر را علیه ما به کار انداخته‌اند. این استاد دانشگاه در خصوص مسایل اتفاق افتاده در جشنواره ابتذال آمیز ایران زمین در خوزستان نیز بیان داشت: دشمن با جشنواره‌هایی این چنین، همچنین تکثیر سی دی های ابتذال آمیز و… می‌خواهد ما را امتحان کند و لذا با قباحت زدایی در مسایل فرهنگی و اخلاقی دست به حساسیت سنجی مدیران و مردم زده است.

رییس مرکز پلمپ شده دکترینال امنیت بدون مرز ادامه داد: دشمن به دنبال این است که پروژه‌ای همانند آنچه در اندلس رخ داد را در ایران پیاده کند. وی همچنین با بیان این‌که عمده موفقیت کشور در زمینه مسایل هسته‌ای مرهون تلاش بیش از یک هزار جوان ایرانی است، خاطر نشان کرد: ما در همه محورها و مدل‌های مختلف به تکنولوژی هسته‌ای دست پیدا کرده‌ایم و عصبانیت غربی‌ها و آمریکایی‌ها به این خاطر است که می‌داند ایران در بومی کردن کلیه مدل‌های تکنولوژی اتمی موفق بوده است. وی در قسمت دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که در غرب مدعی عقلانیت، گزاره‌های خرافی فراوانی مطرح است، اذعان داشت: پیشرفت و تکنولوژی کشورهای جهان، نباید ما را فریب دهد و فکر کنیم که بشر دست از خرافه و اسطوره برداشته است.

عباسی همچنین افزود: امروزه حدود 2 میلیارد انسان، اسیر خرافه و جادو و بت پرستی و… اند و باقی جمعیت 6 میلیاردی جهان نیز تا حدودی اسیر این خرافه‌ها هستند. عباسی در ادامه گفت:‌ هنوز نگاه‌های خرافی در غرب و شرق وجود دارد و همچنان گزاره‌های بت پرستی، جادوگری، اجداد پرستی و… حتی در جهان غرب یافت می‌شود. وی با بیان این‌که امروزه در خانواده‌های جوامع غربی سگ و گربه جایگزین کودک شده است، اظهار داشت: خود غرب به دنبال تابو سازی است، ولی می‌کوشد تا مردم ایران تابو شکن شوند و لذا آن را هنر معرفی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد