دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

تمدن غربی، تمدنی یهودی است/حادثه 11 سپتامبر-القاعده کاره ای نبود

دکتر عباسی در سلسله کلاس ‌های غرب‌ شناسی خود در قم، حادثه 11 سپتامبر را خود‌زنی آمریکا عنوان کرد .

وی همچنین افزود :برج ‌های دوقلوی نیویورک به علت وضعیت جغرافیایی، در حال خراب شدن بود و آمریکایی‌ها با انهدام آن‌ها در حقیقت روغن ریخته را نذر امامزاده کردند. دکتر حسن عباسی در ادامه با بیان اینکه 63 درصد مردم عراق شیعه هستند، گفت: مرجعیت شیعه، به‌ویژه آیت الله سیستانی تلاش می‌ کند تا لیست ائتلافی شیعیان عراق در انتخابات عراق پیروز شود که آمریکایی‌ها با این مسأله موافق نیستند...

... وی تصریح کرد: نیروهای آمریکایی، حتی پس از برگزاری انتخابات ازعراق خارج نخواهند شد. وی همچنین با تأکید بر لزوم وجود اخلاق در سیاست‌ ورزی گفت: معیار تشخیص ما در مسایل سیاسی باید موضع‌ گیری‌ های ولی فقیه باشد و ما بدون بصیرت، دچار معضلات زیادی خواهیم شد.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمدن غرب از لحاظ مبانی و اصول،‌ تمدنی یهودی محسوب می‌شود ، ابراز داشت :مبانی غرب، چیزی جز دو کتاب ایلیاد و ادیسه هومر که حاوی اسطوره‌های باستانی یونان است، نیست و کلید واژه‌های این کتاب‌ها، هنوز هم در جهان غرب مرسوم است.

وی با بیان اینکه منازعه خیر و شر در غرب، برگرفته از جنگ قهرمانان یونان باستان با غول‌ها است، گفت: غربی‌ها در فرهنگ خود برای هر گزاره ‌ای یک خدا تراشیده ‌اند و در حقیقت، قایل به تکثرگرایی (پلورالیسم) شده‌اند.

عباسی شناخت اومانیسم و مدرنیسم را در سایه شناخت اسطوره‌های باستانی یونان ممکن دانست و گفت: اسطوره‌های امروز غرب، اشخاصی همچون رامبو، آرنولد و فوتبالیست‌ها شده‌اند و در مقابل، اهریمن‌ها بن‌لادن و تروریست‌ها محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: خدایان امروز غرب، مفاهیمی چون حقوق بشر، جامعه مدنی، لیبرالیسم، اباحه‌گری و دموکراسی هستند که می‌خواهند با استفاده از آن‌ها به جنگ اهریمن بروند. وی حزب‌ا… لبنان را به منزله شمشیر جمهوری اسلامی در بالای سر اسراییل غاصب دانست و خاطر نشان کرد: امروز غربی‌ها و شهروندان اسراییلی نمی‌خواهند بمیرند و در حقیقت پاشنه آشیل آن‌ها مرگ است؛ لذا ما باید برنامه استراتژیک خود را علیه دنیای آنها به کاربریم .

به گزارش مهر دکتر عباسی همچنین با اشاره به اینکه امروز اسامی اساطیر یونان باستان به وفور در کشورهای غربی و آمریکا کاربرد دارد، اظهار داشت: غرب امروزه از ریشه همین اساطیر یونانی خود را فربه کرده و برای اسطوره ‌سازی در جهان، میلیارد‌ها دلار در ساخت فیلم‌ ها هزینه می ‌کند تا برای جوانان جهان، اسطوره‌ هایی چون برادپیت در نقش آشیل یونانی بسازد.

 رییس مرکز پلمپ شده بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به اینکه غرب امروز غرب برادپیت‌ها است،‌ گفت: جهان غرب با خدایان ساختگی خود چون دموکراسی و حقوق بشر و به اسم‌ هایی چون انقلاب مخملی یا نارنجی به شرق و جهان اسلام یورش برده و لذا امروز می‌بینیم که کشور‌های اسلامی زیر چکمه نظامیان آمریکایی به اشغال در‌آمده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد