دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکترین امام راحل ولایت فقیه است

حسن عباسی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه دکترین امام راحل، ولایت فقیه است گفت : حضرت امام در شرایطی دکترین ولایت فقیه را به اوج خود رساند که جهان در دو قطب شرق و غرب بود و اومانیسم یا انسان محوری مطرح بود.

حسن عباسی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه دکترین امام راحل ؛ ولایت فقیه است گفت : حضرت امام در شرایطی دکترین ولایت فقیه را به اوج خود رساند که جهان در دو قطب شرق و غرب بود و اومانیسم یا انسان محوری مطرح بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عباسی رییس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران بااشاره به اینکه برخلاف تصور عمومی ، انقلاب اسلامی با امام راحل  و در15 خرداد 42 آغاز نشد گفت: نقطه آغاز انقلاب اسلامی عدم تحقق غدیر و پیاه نشدن قرآن بود. 
وی با اشاره به اینکه در شرایط غیبت کبرای امام عصر(عج )؛ پس از چهار نایب اول تا به امروز61 زعیم ؛ هدایت شیعه و جریان مرجعیت شیعه را ادامه داده اند گفت: امروز ما در زعامت نفر شصت و یکم هستیم و تابعیت ما نسبت به مقام رهبری تابعیت زعیم شصت و یکم است. 
وی با اشاره به اینکه امام راحل به عنوان زعیم شصتم شیعه موفق شدند که حق از دست رفته بشریت در غدیر و عدم تحقق غدیر را به نیابت از امام معصوم محقق کند گفت: هیچگاه ارزش عملکرد 59 زعیم اول از ارزش عملکرد امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی کمتر نبوده است. 
وی متذکرشد: مساله ؛ تفاوت نهضت این بزرگان است که نهضت برخی از زعما آشکار و برخی نیزپنهان بوده است. 
عباسی از آیت الله العظمی  بروجردی به عنوان زعیم پنجاه و نهم نام برد و گفت : نهضت فرهنگی و علمی ایشان شرایطی را به وجود آورد که در محیطی آرام 760 چهره کلیدی را تربیت کرد و امام راحل آنچه را که آیت الله العظمی بروجردی در سطح حوزه های  علمیه بسط داده بودند ؛ نهضت را جلو بردند.
وی افزود: امام راحل به عنوان نفر شصتم در پانزده خرداد و پانزده سال بعد در 22 بهمن 57 موفق شد آنچه را که در غدیر سلب شده بود به نتیجه برساند. 
وی با اشاره به اینکه دکترین امام راحل ؛ ولایت فقیه است گفت : حضرت امام در شرایطی دکترین ولایت فقیه را به اوج خود رساند که جهان در دو قطب شرق و غرب بود و اومانیسم یا انسان محوری مطرح بود. 
رییس مرکز دکترینال امنیت بدون مرزاظهارداشت : نخستین حرکت امام در دکترین خود ؛ خدامحوری و تعریف شدن انسان در خدا بود. 
عباسی گفت : هنر بزرگ امام راحل به تعبیر مقام معظم رهبری این بود که دین را به عرصه عمومی آورد و به جای پذیرش ایسم های  مختلف ؛ پذیرش ماهیتی به نام دین را مطرح کردند .
وی تاکید برجنبش نرم افزاری را هنر بزرگ مقام معظم رهبری که به موازات هنر بزرگ امام راحل که همان به عرصه آوردن دین بود؛ عنوان کرد وبا بیان اینکه در بیست و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی حرکت به سوی نظام سازی را شروع می کنیم ؛ خدامحوری ؛ تعالی ؛ سعادت و تعاون را از جمله نمادهای آن عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد