دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

روزنامه شرق و دکتر عباسی

او فردی هست که رامین استاد خطابش می کند و شاگردانش به او عشق می ورزند. کسی که حتی پیش از احمدی نژاد معروف شد و سی دی سخنرانی هایش خانه به خانه و دست به دست منتقل شد تا همه با نام و چهره و صدای پرشورش که بی محابا روسای جمهور دو دولت گذشته و بسیاری دیگر از مقامات ارشد را نقد می کرد آشنا شوند. او حسن عباسی است. حسن عباسی اگرچه مشاور رئیس جمهور نیست اما از حامیان اوست...

روزنامه شرق درباره دکتر عباسی می نویسد
او فردی هست که رامین استاد خطابش می کند و شاگردانش به او عشق می ورزند. کسی که حتی پیش از احمدی نژاد معروف شد و سی دی سخنرانی هایش خانه به خانه و دست به دست منتقل شد تا همه با نام و چهره و صدای پرشورش که بی محابا روسای جمهور دو دولت گذشته و بسیاری دیگر از مقامات ارشد را نقد می کرد آشنا شوند. او حسن عباسی است. حسن عباسی اگرچه مشاور رئیس جمهور نیست اما از حامیان اوست. با این تفاوت که او گهگداری از دولت نهم انتقاد می کند. معروف ترین انتقاداتش نیز مربوط به ساختار دولت نهم است که عباسی اعتقاد دارد روشنفکران از این دولت حمایت نمی کنند و این عدم حمایت دولت را با مشکل مواجه می سازد. نقد دیگرش به کابینه دولت نهم است که اینگونه به استقبالش می رود؛ «این کابینه شق القمر نمی کند.» نقد مهم دیگرش نیز به مذاکره نماینده ایران با سفیر امریکا در عراق برمی گردد که اعتراض او را برمی انگیزد.

حسن عباسی مریدان زیادی دارد و وبلاگ های متعددی برای ترویج افکار او درست شده اند. عباسی همچنین کلاس هایی را هم در دانشگاه تربیت معلم و همچنین اندیشکده اعتلای فرهنگی برگزار می کند. او البته رئیس مرکزی به نام بررسی های دکترینال امنیت بدون مرز است و از این رو نظراتش در خصوص نوع مبارزه با امریکا و غرب معروف است. این او بود که اول بار در همایش همبستگی با کوبا شرکت کرد و گفت؛ «باید جبهه مقاومت جهانی تشکیل داد.» بحث مورد علاقه او رویکردهای استراتژیک امریکا در خاورمیانه است. او از دکترین گالیور و نگاه لیلی پوتی غرب به خاورمیانه می گوید و از ساختن کارتون هایی مانند دکتر ارنست و تن تن و میلو و... برای تبلیغ اهداف استعمارگرانه اش.

او نظریه جالبی دارد تحت عنوان پدیده عروسک باربی. به نظر او غربیان این عروسک را ساخته اند تا در تهاجم فرهنگی نقش برجسته ای بازی کند. به نظر او باربی از نژاد انگلوساکسون است که با تولید انبوه به تمام کشورهای دنیا از جمله خاورمیانه و کشورهای غیرغربی صادر می شود. به گفته او برای باربی دوست پسری هم ساخته می شود تا این فرهنگ تبلیغ شود. بعد سازندگانش به دنبال ساختن دوستانی از نژاد زرد و سیاه و سرخ می روند تا باربی در بازارهای شرق آسیا، آفریقا و امریکای لاتین مشتریان بیشتری پیدا کند و فرهنگ انگلوساکسونی تبلیغ شود. او ساختن 500 شخصیت عروسک باربی از جمله پرستار، افسر پلیس، آموزگار، پزشک، دندانپزشک، دامپزشک، خواننده موسیقی راک، ژیمناست، کارآگاه، افسر نیروی دریایی، افسر خلبان، مهماندار هواپیما، دزد، گدا و... را در راستای شخصیت پردازی ها، برای کارکردهای تربیتی این عروسک عنوان می کند. اما شاید مهمترین اظهاراتش به زمانی برمی گردد که در مصاحبه اش با سایت روز از جامعه مهدوی می گوید تا بیشتر متوجه شباهت های فکری اش با دولت نهم شویم؛ «من فکر می کنم آقای احمدی نژاد باید جامعه ای اسلامی را بسازد که سکوی پرتاب به سوی جامعه مهدوی باشد. جامعه علوی مختصات خاص خودش را دارد که ما نمی توانیم به آن سمت برویم، اما به سمت جامعه مهدوی می شود حرکت کرد. جامعه مهدوی که در آینده قرار دارد، به نسبت جامعه علوی که در گذشته بوده، دست یافتنی تر است.»

حسن عباسی قبل از آنکه احمدی نژاد بگوید «ترمز قطار هسته ای را کندیم» گفته بود؛ مساله هسته ای رژیم اسلامی یک راه بدون بازگشت است و کسی که باید از موضع خود عقب نشینی کند، جمهوری اسلامی نیست .

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:07

جالب بود . یاد این افتادم که عباسی گفت حسن روحانی قول تعلیق 10ساله به انگلیس داده . بعد حسن روحانی تکذیب کرد . و عباسی عکس روزنامه شرق این مطلب رو منتشر کرد . من قبلاً دیده بودم اما اگه گیرش آوردی بزارش . ممنون .
باز هم سر میزنم به وبلاگت .

مهدی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:36

به نام خدا
با سلام به نظر من دکتر عباسی به کسی وابسته نبودن و نیستن و همیشه خواستار حق بوده اند و امبدوارم همیشه موفق و سربلند باشند

حسین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:58 http://everything4us.blogfa.com

سلام
ممنونم استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد