دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

سخنرانی های دکتر عباسی که به خاطر آنها ممنوع التصویر شد


کلیپ های صوتی و تصویری این سخنرانی ها


دانلود با لینک های مختلف + متن گزیده یکی از سخنرانی ها در ادامه مطلب .

کلیپ تصویری در مورد فروش دختران ایرانی در امارات - لینک اختصاصی                  


 http://www.mediafire.com/?anfo1aye03roph5  با حجم 8.4 mb


کلیپ های صوتی - (هر کدام دو لینک برای دانلود دارد)


۴تیر ۱۳۸۳ - مشهد  پاسخگویی مسئولین


                     http://www.mediafire.com/?d3xtqvd6b86zll1

                                   

۳ خرداد ۱۳۸۳ - تهران - شهادت طلبی و مسئله ی جهاد


                     http://www.mediafire.com/?d88nw06fdeflwpm

                 

سال ۸۲ - آسیب پذیری و تهدید امنیت ملی ایران 


                     http://www.mediafire.com/?cvyb478a31kzant 


سی دی سخنرانی جناب دکتر عباسی در دانشکده فنی تهران بسیار سریع در کشور پخش شد. این سخنرانی در یک سی دی قرار دارد و مدت زمان سخنرانی به دلیل اینکه ایشان در آن روز بیمار بودند کم بود و در حدود یک ساعت و بیست و هفت دقیقه می شود .


گزیده ای از سخنرانی جناب آقای دکتر حسن عباسی در تالار دانشکده فنی تهران :
ایشان ضمن تعریف واقعه ای از یکی از پیرزنان یهودی که در هواپیما گروگان گرفته شد و آن پیرزن بعد از آزادی خطاب به شارون گفت وقتی من را گروگان می گیرند فکر می کنم که پس اسرائیل به چه درد می خورد گفت :
وقتی من ملت عراق و افغانستان را می بینم بارها با خود اندیشیده‌ام که جمهوری اسلامی ایران به چه دردی می‌خورد؟! کشور‌‌های کوچکی مانند قطر، کویت، بحرین و بورکینافاسو، اعمال صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند، ایران هم با داشتن دو ارتش قوی و نظام سیاسی مقتدر همان کاری را می‌‏کند که کویت و بحرین می‌کنند.
مسؤولان کشور ما از سر ذلت دم از گفت وگو می‌زنند. من به صراحت می‌‏گویم شرم بر شما که هنوز از «مدرنیته» سخن می‌گویید. رهبران و مسؤولان ما به مردمی می‌ماند که در مقابل چشمانش به همسرش تجاوز می‌کنند و او را تهدید می‌کنند که حق ندارد اعتراض کند. سؤال من این است که فرق رئیس جمهوری ایران با معمر قذافی چیست؟ بغض فروخورده جوانان اسلام کجا باید باز شود؟ جهان اسلام نیازمند چریک است نه محتاج رهبرانی که دم از گفت‌وگو می‌زنند.
رئیس جمهوری ما دم از جامعه مدنی می‌زند، جامعه مدنی همان بهانه‌‌های است که غرب برای ورود به خاورمیانه آن را مطرح می‌کند.
آقای رئیس جمهور !
6 سال دم از گفت وگوی تمدن‌ها زدید و مرز‌‌های کشور را تنگ‌تر کردید، این طرح شما چرا نتوانست جای جنگ تمدن‌ها را بگیرد؟! طرح گفت‌وگوی تمدن‌‌های شما چه دستاوردی جز اشغال عراق و افغانستان داشت؟ آقای رئیس جمهور! امروز جوان‌‌های آمریکایی تی‌شرت‌هایی می‌پوشند که تصویر گلوله و بمب و ترکش بر آن است و ایران در میان این سلاحها قرار دارد.(ایشان  این تی شرت را در حال گفتن این جملات با دست به سمت حضار در تالار بلند می کنند)
آقای خاتمی! چرا شعار‌‌های شما با شعار‌‌های جورج بوش در مورد اصلاحات مرتبط است؟ در سال پاسخگویی، پاسخگو باشید. طرح گفت‌وگوی تمدن‌‌های شما زمینه مستی‌آوری برای جهان فراهم کرد تا جنگ تمدن‌ها را آغاز کنند. استراتژیست‌‌های غربی با طرح 4 کلید ‌واژه که به آن اشاره کردیم خط قرمزی برای رهبران جهان اسلامی مشخص کنند که نتوانند از آن خارج شوند، من به استراتژیست‌‌های غربی تبریک می‌‏گویم .
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار تأسف کرد: اگر کسی بمب به خود ببندد تا از شرف خود دفاع کند او را تروریست می‌نامند. من افتخار می‌کنم که با جامعه مدنی شما مبارزه می‌کنم. بنویسید عباسی تئوریسین ترور و خشونت است.
می‌گویند یهود مظلوم است. این یهود مظلوم هر شب خانه‌ها را بر سر مردم فلسطین خراب می‌کند.
دکترعباسی، در تائید دانشجویانی که در روزهای گذشته مقابل سفارت انگلستان در ایران تحصن کرده اند گفت:
من نمی‌گویم استراتژی ما این است که سفارت انگلیس را بگیریم، تمام اسناد سفارت را برده‌اند، ما باید خود انگلیس را بگیریم. استراتژی ما باید این باشد که اول دشمن را و هدفش را بشناسیم، به دشمن حمله نکنیم، بلکه به استراتژی‌اش حمله کنیم.
به استراتژی مقابله‌ای ما انگ خشونت و تروریسم زده می‌شود، ما باید از استراتژی دفاع کنیم. من افتخار می‌‏کنم کاری کنم که آمریکایی‌ها بترسند، چنین تروری مقدس است. مگر مدرنیته، یهود و مسیحیت هر سه با خشونت پیش نیامدند؟ حالا افتخارماست که این خشونت را به آنها بازگردانیم. در زمان جنگ اگر قرار بود جوانان این مملکت گوش به حرف‌های ضد خشونت بنی‌صدر بدهند الان هم خرمشهر در دست عراق و آمریکا بود. ما باید مقابله به مثل کنیم. یا ما هم باید امنیت داشته باشیم یا اینکه هیچ کس نمی‌تواند امنیت داشته باشد. از نظر ما اسلام محدود به مرز‌های جمهوری اسلامی نیست، اگر شرف و عزت ما زیر سؤال برود، ما در داخل و خارج از مرزها اقدام می‌‏کنیم.


نظرات 2 + ارسال نظر
ناشناس پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:07

سلام رفیق ...
این" سال ۸۲ - آسیب پذیری و تهدید امنیت ملی ایران "
که فایلش مشکل داره پخش نمیشه ، سالمش رو نداری ؟

یک شیعه شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 23:24

سلام به دکتر عباسی عزیز
اگه ایران در هر صد سال یه نفر مثل تو رو داشته باشه انقلاب ما در حوزه استراتژی بیمه شده است.ماشالله به تو که شمشیر برنده ایران اسلامی هستی! خدا حفظت کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد