دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر عباسی , زنای ذهنی , فیلم ها و سریال ها , مسائل جنسی

دکتر حسن عباسی در شبکه سوم: «زنای ذهنی» مشکل امروز جامعه است .


عباسی در این برنامه و طی حدود 25 دقیقه حدود 20 بار از عبارت «زنای ذهنی» استفاده کرد و گفت: برخی دانشجویان به من مراجعه می‌کنند و از مشکلات روحی خود بعد از تماشای این فیلم‌ها و سریال‌ها سخن می‌گویند که موید همین نکته است!

عباسی در این برنامه و طی حدود 25 دقیقه حدود 20 بار از عبارت «زنای ذهنی» استفاده کرد و گفت: برخی دانشجویان به من مراجعه می‌کنند و از مشکلات روحی خود بعد از تماشای این فیلم‌ها و سریال‌ها سخن می‌گویند که موید همین نکته است!

به گزارش خبرآنلاین، حسن عباسی شب گذشته ـ یکشنبه 20 تیرماه ـ با حضور در برنامه دیروز، امروز، فردا به طرح مساله اقبال مردم به سریال‌های امریکایی و برخی شبکه‌های فارسی‌زبان و به نوعی تجزیه و تحلیل این اقبال پرداخت.

عباسی در این برنامه که اکثر دقایق برنامه به شکل متکلم وحده سخن می‌گفت و مجری در اکثر دقایق نقش تماشاگر را داشت، بارها برای ادامه صبحت‌های خود به کمبود وقت برنامه اشاره می‌کرد و بدون توقف و پاسخگویی به سوالات مطروحه، مباحث خود را ارائه می‌داد.

وی در این برنامه بارها به تدریس خود در دانشگاه‌ها اشاره کرد و از طرح تدریس سریال «ویکتوریا» در دانشگاه و رمزگشایی از مفاهیم و لایه‌های پنهان این مجموعه سخن گفت.

در بخشی از سخنان عباسی او به رابطه مردم و بویژه جوانان با اینگونه سریال‌ها اشاره کرد و گفت: وقتی جوانان ما امکان ازدواج ندارند و از تماشای این مجموعه‌ها به یک غلیان و هیجان کاذب می‌رسند، به یک تخیل سازی و مشابه سازی دست می‌زنند که من از آن به عنوان «زنای ذهنی» یاد می‌کنم.

وی البته اضافه کرد این ترکیب را سال‌ها پیش شهید پاک‌نژاد در رساله‌ای مطرح کرده که متاسفانه مسئولان ما در حال حاضر از طرح اینگونه موضوعات خجالت می‌کشند.
عباسی اضافه کرد: تماشای این سریال‌ها برای زوج‌هایی که ظرفیت جنسی و تقوای مناسب ندارند نیز به هیچوجه خوب نیست!

وی در این برنامه و طی حدود 25 دقیقه حدود 20 بار از عبارت «زنای ذهنی» استفاده کرد و گفت: برخی دانشجویان به من مراجعه می‌کنند و از مشکلات روحی خود سخن می‌گویند که موید همین نکته است!

عباسی اضافه کرد: بار عاطفی و جنسی این گونه سریال‌ها که به صورت هفتگی پخش می‌شده در اینجا گاه برای یک دانشجو که ظرف 20 روز همه قسمت‌ها را تماشا می‌کند اصلا قابل تحمل نیست. گاهی می‌بینم در برخی خوابگاه‌ها دانشجو شب تا صبح خود را مشغول فیلم‌دیدن است، مسلم است تاثیر این مجموعه‌ها برای این دانشجو بسیار بیشتر از مخاطب اصلی در فضای فرهنگی غرب است.

وی همچنین با اشاره به آنالیزهای به هنگام در مورد تهاجم فرهنگی غرب برای تصرف مغزها و قلب‌ها، بارها تاکید کرد: این مشکل امروز جامعه هست اما نباید نگران باشیم چون در حال حاضر قابل بررسی و رفع است اگر دیر به فکر نیافتیم.

عباسی در این برنامه همچنین با اشاره به خاستگاه اصلی تولید چنین مجموعه‌هایی در امریکا، فروپاشی خانواده و عادی شدن روابط زن و مرد در غرب را محصول تولید چنین مجموعه‌هایی دانست و تصریح کرد: تمام این مجموعه‌ها را تجزیه و تحلیل کردیم که با همکاری رسانه‌ها و مردم و جوانان می‌توانیم آنها را در اختیار همه قرار دهیم.
وی همچنین تیزبینی در برخورد با تهاجم فرهنگی را در خصوص طراحی «دارا و سارا» در برابر «باربی» نیز یادآور شد.

عباسی همچنین با انتقاد تلویحی از دولت و رییس جمهور در خصوص برخورد با مفاسد اجتماعی گفت: وقتی با نسلی روبرو هستیم که منابع اطلاعاتی بسیاری دارد و سرگرمی‌های بسیاری نمی‌توان بدون فرهنگ‌سازی در خیابان او را به حجاب وادار کرد. البته کار دستگا‌ه‌های قضایی و انتظامی باید به جای خود انجام شود اما مقامات اجرایی نمی‌توانند بگویند این به ما ربطی ندارد، کار فرهنگ‌سازی وظیفه دولت است.

در برنامه شب گذشته دیروز، امروز، فردا میان‌برنامه‌هایی از برخی سریال‌های غربی نیز پخش می‌شد که زیاد ارتباطی با موضوع برنامه و طرح نکات میهمان برنامه نداشت!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:15

خدا خیرت بده که روی شخص بزرگی مثل ایشون کار می کنی .
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد