دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

آمریکا در پی از بین بردن اسلام سیاسی و تغییر نقشه جهان اسلام است

دکتر حسن عباسی رییس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز و کارشناس مسایل استراتژیک گفت: آمریکا سه هدف از بین بردن اسلام سیاسی ، تغییر نقشه جهان اسلام و فرسایش جمعیتی جوامع اسلامی را دنبال می کند.

دکتر حسن عباسی رییس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز و کارشناس مسایل استراتژیک گفت: آمریکا سه هدف از بین بردن اسلام سیاسی ، تغییر نقشه جهان اسلام و فرسایش جمعیتی جوامع اسلامی را دنبال می کند.



به گزارش خبرنگار سیاسی " مهر"، وی که درهمایش یک روزه انرژی هسته ای، کاربردها و چالشها سخن می گفت، افزود: برای جامعه دانشگاهی متأسفم ، دو سال از جنگ جهانی را پشت سرگذاشته ایم جنگی که قرار است 25 سال طول بکشد، اما در جامعه دانشگاهی  این مسئله  موضوعیت ندارد.
وی تاکید کرد: پهنه تحولات بین المللی شامل استراتژیهای مختلفی است که باید هر یک به طوردقیق بررسی شود. عباسی خاطرنشان کرد: فضای جامعه جهانی فضای جنگ جهانی است و قرار است در این جنگ با 22 کشور برخورد صورت گیرد این جنگ، جنگی  تمدنی و صلیبی است و چون تمدنی است ملاحظات مسئولان ما را که متأسفانه تاکتیکی نگر هستند برنمی تابد.
این کارشناس خاطرنشان کرد: کمتر از 5 درصد از اهداف این جنگ جهانی تحقق یافته است. از 22 کشور به 2 کشور حمله شده که کم و بیش نیز می توان اهداف در نظر گرفته شده را تحقق یافته دانست و در ادامه قرار است به سوریه، ایران، عربستان و لبنان نیز حمله صورت گیرد.
وی با اشاره به این مطلب که اراده حمله به ایران وجود دارد، تاکید کرد: محاصره ما در شعاع 360 درجه کشورمان کاملا قطعی است. هنری کسینجر از سیاستمداران کهنه کار آمریکا نیز این مساله را اعلام کرده بود که محاصره ایران تکمیل شده است.
وی با تاکید بر اینکه آمریکا سه خواسته را در سیاست های خود برضد جهان اسلام دنبال می کند، گفت: خواسته اول انهدام اسلام سیاسی، خواسته دوم تغییر مرزهای جغرافیای جهان اسلام که این مسأله توسط استراتژیست های غربی مورد تأکید قرار گرفته است. عباسی اضافه کرد: آنها می خواهند تنها قدرت حاکم در منطقه خاورمیانه رژیم صهیونیستی باشد. وی ادامه داد: خواسته سوم غرب فرسایش سرمایه اجتماعی جهان اسلام است زیرا جهان اسلام از نظر جمعیت جوان و از نظر رشد جمعیت در جهان حرف اول را می زند. تمدن اسلامی با 1 میلیارد و 250 میلیون نفر جمعیت بدون قدرت اتمی اما با دارا بودن قدرت جمعیتی در مرتبه ای بالا قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی از نظر زادو ولد دچار توقف شده اند و از نظر جمعیتی با بحران مواجه هستند. 
امروز سرریز جمعیت جهان اسلام در حال سرازیر شدن به سوی جوامع غربی است که این خطری برای جهان غرب محسوب می شود. جهان اسلام با این سرریز جمعیت تا 25 سال آینده خواهد توانست غرب را تسخیر کند. مهاجرت را تنها نمی توان فرار مغزها دانست بلکه برخی مهاجرت ها باعث انتقال فرهنگ ایرانی و اسلامی به سرزمین های غربی شود. عباسی ادامه داد: جلوی  رشد دانش را نمی توان گرفت دانش میراث بشر است و کسی نمی تواند برای دستیابی جوامع به آن مانع ایجاد کند.
عباسی افزود : یکی از استراتژیت های آمریکا در دهه 80 میلادی می گوید جهان عاری از سلاح اتمی توهمی پوچ است امروز 10 کشور دارای سلاح اتمی هستند. بررسی ها نشان داده که برد موشک تمام این کشورها به ایران می رسد. رژیم صهیونیستی بیش از 380 کلاهک هسته ای دارد و ما زیر چتر موشک های اتمی این کشورها قرار داریم.

 
 
دکتر حسن عباسی
رییس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز
15 تا 25 کشور نیز سلاح اتمی ندارند اما در صورت اراده کمتر از 6 ماه به آن دسترسی پیدا می کنند. مثلا آلمان قدرتی است که در 19 سال پس ازجنگ جهانی اول جنگ جهانی دیگری  را به جهان تحمیل می کند. امروز تکنولوژی هسته ای در این کشور ریشه دارد و کشورهایی نظیر ژاپن، کانادا سوئد و دیگر کشور نیز همین وضع  را دارند.
در جهانی قرار داریم که به سمت اتمی شدن پیش می رود. در آمریکا 6000 کلاهک اتمی در زرادخانه های این کشور موجود است. 100 نیروگاه اتمی در این کشور فعال هستند. حالا چگونه ما باید بپذیریم که ما کشوری عاری از سلاح هسته ای داشته باشیم.
وی تاکید کرد: متأسفانه جامعه دانشگاهی ما هیچ اقدامی در این زمینه نمی کند و تحرکی ندارد. ما باید حمایت مردمی از تولید سلاح اتمی داشته باشیم ، خاورمیانه عاری از سلاح اتمی توهمی کودکانه است کسانی که می گویند بهانه به دست دشمن ندهیم به هیچ وجه اطلاعی از استراتژی ندارند.
وی خاطرنشان کرد: ما در مقابل آمریکا با تمدنی مواجه هستیم که فکر تولید نمی کند پس می خواهد درمقابل رشد سایر تمدن ها بایستد.
این کارشناس مسائل استراتژیک افزود :  دکترین امنیت ملی ما امروز ضربه دوم است ، در ضربه اول ما ابتدا به ساکن دست به عمل می زنیم اما در ضربه دوم چنین سیاستی نیست و بیشتر مبارزه فرهنگی است. خاویر سولانا به تهران می آید و با وقاحت می گوید ما خبر بدی برای شما داریم که همین قطعنامه همان خبر بد است. اینها به راحتی آمده اند در زمینه افغانستان و عراق از ما امتیاز گرفته اند. جک استراو در حقیقت به عنوان نماینده کالین پاول به تهران آمده و به جای او از ما امتیاز گرفته است.
عباسی ادامه داد: ما حریم امنیتی خود را در نظر نمی گیریم ما به روش ضربه دوم عمل کرده و منتظر ماندیم تا به ما ضربه امنیتی وارد کنند. ما باید بتوانیم هزینه ها را بالا ببریم. کشورهایی که در حمله به افغانستان و عراق به آمریکا کمک کردند مطمئنا در حمله به ایران نیز کمک خواهند کرد. باید برخورد کنیم و هزینه اقدام برعلیه ایران را برای کشورها بالا ببریم زیرا هیچ کشور و تمدنی از غفلت مورد تشویق قرار نگرفته است.
وی تاکید کرد: اگر جمهوریخواهان در  دور دیگر انتخابات آمریکا پیروز شوند قطعا آمریکا به ایران حمله خواهد کرد. اگر صدام و طالبان برای ما خطرناک بودند امروز کرزای و برمر خطرناک تر از آنها هستند. امروز باید به مردم بگوییم که جنگ جهانی دیگری  آغاز شده است. مسأله غلطی که امروز در کشور ما جا افتاده است این است که دین در حمایت کشور دخالت نداشته باشد مگر امروز در آمریکا یهودیان این کشور را اداره نمی کنند.
این استراتژیست ادامه داد: رییس کمیسیون انرژی مجلس می گوید این مسأله به نظامیان ربطی ندارد. این مساله به شما چه ربطی دارد شما چه می فهمید جوانان این کشور در جنگ دیوار گوشتی تشکیل داده و از مرزو بوم کشور دفاع کردند شما که آنجا نبودید اما حالا هم مدعی هستید که چرا بعد از خرمشهر جنگ را تمام نکردید.
وی تصریح کرد: پذیرفتن پروتکل یعنی اینکه اینها ابتدا آمده و حرم مطهر امام رضا(ع) را به بهانه وجود سلاح هسته ای بازرسی کنند. نباید کشورمان را دستکم بگیریم ما پتانسیل های فراوانی داریم که اتحادیه اروپا نمی تواند بازار 70 میلیونی ما را رها کند.
عباسی ادامه داد : آمریکا خود امروز با مشکلات فراوانی روبرو است زیرا ساختارهای این کشور مربوط به 50 ساله پیش بوده و فرسوده است. اگرما در این زمینه عقب بنشینیم آنها از ما خواهند خواست که گام به گام به عقب برویم. وی ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره بمباران تأسیسات هسته ای ایران را ادعایی بیهوده دانست و تاکید کرد: عراق در زمان جنگ بارها نیروگاه بوشهر را بمباران کرد اما دیدید که خللی به کار آن وارد نشد مهم ساختمان ها نیست در این بمباران ها تنها ساختمان ها از بین می رود.
عباسی اضافه کرد: آمریکا باید بداند با 2 میلیون ایرانی مقیم آمریکا امکان برخورد ایران با آمریکا در داخل این کشور وجود دارد. 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه تنش زدایی وگفتگوی تمدنها امروز شکست خورده است گفت: امروز جنگ تمدن ها آغاز شده است.
این کارشناس ادامه داد: تروریسم سلاح اتمی جهان سوم است، غرب اگر امکان دستیابی به توان هسته ای را به کشورهای جهان سوم ندهد با چالش و خطرات بسیار جدی مواجه خواهند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد