دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

بخشی از بیانیه مرکز بررسی‌های دکترینال در پی بازداشت دکتر - ۸۸/۳/۱۶

در پی بازداشت آقای حسن عباسی در روز 16 خرداد 1388 مرکز بررسی‌های دکترینال بیانه‌ای صادر نمود.


هوالحکیم
بیانیه‌ی مرکز بررسی‌های دکترینال در پی بازداشت آقای حسن عباسی
جناب آقای حسن عباسی رییس محترم مرکز بررسی‌های دکترینال به اتهام موارد ذیل از سوی شعبه 5 بازپرسی دادسرای نظامی احضار و بازداشت شدند.
در این رابطه توجه به نکات ذیل ضرورت دارد:
1- مصاحبه‌ی ایشان تحت عنوان «چرا می‌خواهند احمدی‌نژاد نباشد؟» در روزنامه‌ی وطن امروز به تاریخ 3 خرداد 1388.
2- سخنرانی سوم خرداد 1388 در دانشکده‌ی فنی دانشگاه تهران تحت عنوان «20 سال خامنه‌ایسم و جمهوری دهم» که به تبیین مهندسی سیاسی پرداخته شد.
3- سخنرانی روز دهم خرداد در تالار سیدالشهداء تهران با موضوع «مهندسی افکار عمومی». در این سخنرانی ضمن تبیین جریان «پوزیسیون و اپوزیسیون» به نوع نگاه این دو گروه نسبت به سیاست پرداخته شد. ایشان در قسمتی از بیانات‌شان که به طرح دیدگاه‌های علمی در حوزه‌ی تصمیم‌سازی پرداخته شده مدل «مثلث ما نمی‌توانیم» تحت «مدیریت جام زهر» تدقیق نمودند.
مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت بیانیه‌ای را در تاریخ 4 خرداد با مضمون «هشدار مرکز تحقیقات استراتژیک ...» با استفاده از ادبیات دور از نزاکت، تنویرکنندگان را « قابل پیگرد قانونی و قضایی» دانستند و به داغ و درفش تهدید نمودند.
مرکز بررسی‌های دکترینال نیز به عنوان مرکزی خصوصی که در سال‌های گذشته به تبیین طرح‌ریزی دکترینال همت داشته است، در بیانیه‌ای آقای روحانی را به مناظره در زمینه‌ی مدیریت ایشان بر پرونده‌ی هسته‌ای و سال‌ها ریاست وی بر مرکز تحقیقات استراتژیک دعوت کرد.
کسانی که داعیه‌ی «دانستن حق مردم است» را دارند و خود را مدافع آزادی بیان و آزادی اندیشه می‌دانند، تاب نیاوردند، و ضمن بهره‌گیری از دستگاه‌های تحت نفوذ خود، ضمن احضار رییس محترم مرکز بررسی‌های دکترینال به دادسرای نظامی، تلاش نمودند تا صدای حق را از گلوهای بیدار به خاموشی بکشانند...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:01

به نام خدا
با سلام به نظر من دکتر عباسی در این سخنرانی هایشان جز حقیقت چیزی نگفته اند که باعث تهدید و بازداشت ایشان شود مشکل کشور ما عده ای پشت پرده ای هستند که باید کنار گذاشته شوند

khunsard دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:52

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد