دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

تحلیل سریال لاست pilot 1 & 2


همانطور که میدونید سریال لاست توسط شرکت قرن 21 برای سینمای خانگی منتشر شده !


آخر هر قسمت تحلیل دکتر عباسی رو گذاشتن ( مربوط به تحلیل دکتر توی فرهنگسرای ارسباران که 2 جلسه اش رو گذاشته بودم که جلسات بعدی به زودی به دستم میرسه )


من تحلیل دکتر درباره قسمت 1 و 2 از فصل یک رو آپلود کردم

با تشکر

لینک سایت 4shared :


مقدمه   |    قسمت 1 ( pilot 1 )  |    قسمت 2 ( pilot 2 )


لینک سایت MediaFire :


نظرات 1 + ارسال نظر
lililililiترفندستانllililililil جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 http://www.masoudpc.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
بلوگ بسیار بسیار زیبایی دارید
اگر مایل به تبادل لینک هستید منو با نام
llillillilترفندستانllillillill

لینک کنید
و
در قسمت تبادل لینک هوشمند بلوگ من روی تبادل لینک کلیک کنید و اسم و آدرس بلوگ خودتون رو وارد کنید
تا بلافاصله آدرستون رو در بلوگ من ببینید
اگر موفق نشدید فقط لینک کنید و در قسمت نظرات بگید تا من خودم لینکتون کنم
موفق باشید
با با ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد