دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر عباسی - هاشمی - کلیپ - تصویری - دانلود


جواب دادن دکتر عباسی در مورد سوالی در مورد هاشمی…
دانلود کلیپ تصویری
مستقیم-غیر مستقیم
حجم:  ۲،۰۷۶مگابایت

نظرات 1 + ارسال نظر
mahdi یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 http://www.dr-abbasi.ir

سلام من مدیر سایت دکتر عباسی هستم و این سایت رو خودم طراحی کردم و چند پستی هم که میبینی من خودم تو سایت گذاشتم ولی به دلیل کمبود وقتی که به دارم نمی تونم آپدیتش کنم تا تابستون چون کنکور دارم و فرصت ندارم
من دامین رو نمی فروشم چون خودم خیلی علاقه دارم که به یه سایت مرجع تبدیلش کنم الان هم منتظرم کنکور رو بدم فعالیتش رو شروع کنم
ولی شما می تونی با من همکاری کنی و با هم کار بکنیم یعنی شما نویسنده همین سایت من بشی
من هم خودم از تابستون کارم رو شروع میکنم
در ضمن من برای پول و تبلیغات و این جور چیزها سایت رو درست نکردم بلکه در راه خدا درست کردم
من یه سایت دیگه هم دارم که اون هم به خاطر کنکور فعلا کنار گذاشتم این سایت دیگرمه:www.persiamob.ir
فکر کنم بتونیم همکاری خوبی با هم داشته باشیم چون منم عاشق دکتر هستم
در ضمن من برای تابستون به فکر خرید یه هاست دانلود برای گذاشتن فایل ها در خود سایت هستم به جای اینکه در سایت های اشتراک گذاری بذارم
اگر حاضر به این همکاری هستین به من خبر بدین به نظر من که همیشه یه کار گروهی بهتر از یه کار انفرادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد