دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر عباسی-کلیپ-مثلث ما نمی‌توانیم-دیکتاتوری=مدیریت مادام‌العمر


لینک 1 :

دانلود کلیپ تصویری


------------------------

لینک 2 :

حجم : 2،433 مگابایت / فرمت 3gp

 

مدت : 3 دقیقه و 5 ثانیه

 


متن صحبت ها در ادامه مطلب

مثلث ما نمی‌توانیم

دیکتاتوری یعنی مدیریت مادام‌العمر 


رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در این همایش در پاسخ به کسانی که موضوع گردش آزاد نخبگان و تغییر چهره‌ها را مطرح می‌کنند و با برگشت به فضای سال 76 که علیه نظام شعار رسمی می‌دادند و در آستانه انتخابات نیز «شعار مرگ بر دیکتاتور» سر می‌دهند، از آنان خواست درباره مدیریت‌های مدام‌العمر پاسخ بدهند. حسین مرعشی، رئیس دفتر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در زمان ریاست جمهوری وی و از اعضای شاخص حزب کارگزاران از جمله افرادی است که با حضور در جمع‌های دانشجویی، آنان را تشویق

گروه سیاسی: رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز بعد از ظهر یکشنبه به‌عنوان یکی از سخنرانان همایش وبلاگ نویسان جوان حامی دکتر احمدی‌نژاد به سالن سیدالشهدا (ع) رفت و در سخنان خود پس از تشریح فضای رسانه‌ای کشور و نوع عملیات هریک از طیف‌های رسانه‌ای، به تعدادی از شبهات منتقدان پاسخ داد. به گزارش«وطن‌امروز» دکترحسن عباسی در سخنان خود در این همایش با اشاره به «مدیریت ما نمی‌توانیم» در برخی از دوره‌های جمهوری اسلامی، به نحوه مدیریت کشور در ماه‌های پایانی جنگ اشاره کرد و گفت:‌ فرمانده وقت سپاه می‌گفت که ما تسلیحات می‌خواهیم، به همین دلیل نمی‌توانیم ادامه دهیم و نخست‌وزیر نیز در پاسخ می‌گفت که نمی‌تواند بنابراین همراه با رئیس وقت مجلس این تصمیم را (ما نمی‌توانیم) به امام(ره) منتقل کردند تا امام(ره) جام زهر را سر بکشند. وی با بیان اینکه مدیریت«ما نمی‌توانیم» در سال‌های آخر دفاع مقدس، امام راحل(ره) را به این سطح رساندند که جام زهر را بنوشند، ادامه داد: در این‌باره باید گفت، حتی اطرافیان امام معصوم همچون امام علی(ع) او را به تصمیمی که می‌خواستند رساندند بنا براین در دوران جنگ، مثلث ما نمی‌توانیم نیز امام راحل(ره) را به تصمیمی که می‌خواستند سوق دادند. رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز، نامه برخی از نمایندگان مجلس ششم به مقام معظم رهبری را که از ایشان خواسته بودند برای جلوگیری از وقوع جنگ، جام زهر را بنوشند و موضوع پرونده هسته‌ای را مختوم اعلام کنند، ادامه همان مدیریت ما نمی‌توانیم عنوان کرد. عباسی در ادامه سخنان خود خطاب به تخریب‌کنندگان دولت این سوال را مطرح کرد که درخواست آمریکا برای مناظره بدون پیش شرط برای ایران جای تخریب دارد؟
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز پس از طرح این سوال خطاب به تخریب‌کنندگان دولت نهم، گفت: حال در چنین فضایی آنان باید بگویند که دوره دولت نهم دوره ذلت‌مدارانه‌ای است یا عزت‌مدارانه؟ «پرونده هسته‌ای» از دیگر موضوعات مورد اشاره عباسی بود. وی که در یک مناظره نوشتاری به برخی از مسائل پیش آمده از سوی تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در زمان دولت خاتمی اشاره کرده بود، گفت: در پرونده هسته‌ای از مقام معظم رهبری هزینه نکنید زیرا که ایشان با مدیریت شما درباره پرونده هسته‌ای کار پایین آمد اما با مدیریت قوی احمدی‌نژاد کار فناوری صلح آمیز هسته‌ای ارتقا یافت. عباسی در بخش دیگری از سخنان خود استراتژی انتخاباتی رقبای احمدی‌نژاد را بر پایه «دروغ» دانست و اظهار داشت:‌ می‌گویند دولت در این دوره با گداپروری، فقر و فساد را افزایش داده است و نیز می‌گویند گشت ارشاد را جمع می‌کنیم، باید به آنها پاسخ داد که گشت ارشاد ربطی به دولت ندارد. عباسی همچنین با اشاره به اظهارات برخی نامزدها مبنی بر اینکه کشور طرح و برنامه ندارد، گفت: من از کسی که 20 سال در صحنه اجرایی کشور نبوده اما در 4 جایگاه عضو ثابت بوده است، سؤال می‌کنم در این مدت چند سیاست کلان استراتژیک و چند طرح برای اصلاح فرهنگی کشور ارائه کرده‌اید؟ وی وظیفه فرهنگستان هنر را تولید فلسفه هنر برشمرد و گفت: کسی که 20 سال رئیس این فرهنگستان بوده، چند صفحه فلسفه هنر ارائه کرده است؟
این استاد دانشگاه در ادامه در پاسخ به ادعای برخی از کاندیداها و رسانه‌های حامی آنان درباره انحلال سازمان مدیریت، گفت: اولاً این سازمان منحل نشده بلکه تغییر شکل و ساختار داده است، در ثانی وقتی برخی در یک هفته ژاندارمری، شهربانی، کمیته و پلیس قضایی را ادغام کردند که 4 نهاد امنیتی بودند، کسی به آنها گفت میراث چند دهه کار و تلاش را منحل کردید؟!
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز اظهار داشت: شهرام جزایری در دولت کنونی پرورش نیافته است و در آن زمان از رئیس مجلس به پایین، با 300 یا 500 میلیون تومان همه را خرید و رئیس مجلس و کارگزاران دولتی با دریافت پول وامدار جزایری شدند. عباسی اظهار داشت: آیا فساد آقازاده‌ها و شهرام جزایری‌ها پدیده این دولت بود؟ در زمان محاکمه‌ یکی از کارگزارانی‌ها، پروژه مژده برای واگذاری به هنرمندان مطرح شد. دکتر حسن عباسی به بودجه در اختیار مسؤولان اشاره کرد که براساس اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌ها با استفاده از این بودجه دولت گذشته برای افتتاح فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) که هنوز هم کامل نیست، یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه کرد. وی با اشاره به خبر یکی از رسانه‌های خبری گفت: سالن جشن افتتاح این فرودگاه یک سالن بادی بود که از ایتالیا 300 میلیون اجاره کرده بودند و صندلی‌ها و گل و شیرینی را از جای دیگر سفارش داده بودند. رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز موضوع سفرهای استانی دولت را یکی از محورهای چالش برانگیز رسانه‌ها و سایت‌ها ذکر کرد و گفت: برخی از متنفذین جناح مقابل، 4 ماه پس از اولین سفر استانی دولت در سال 84 گفتند که این سفرها تبلیغاتی است. عباسی با بیان اینکه برخی می‌گویند چرا به استان‌ها می‌روید، افزود: همه جای تهران، شمال تهران نیست و از تهران نمی‌توان برای همه کشور برنامه‌ریزی کرد. وی سپس به موضوع 300 میلیارد دلار درآمد نفتی اشاره کرد و گفت: کسی که عضو مجلس خبرگان است و در این زمینه دروغ می‌گوید، چه پاسخی دارد در حالی‌که کمیسیون اقتصادی مجلس درآمد نفتی را 220 میلیارد دلار اعلام کرده است. دکتر حسن عباسی با تقبیح توجیه اقدامات برای دستیابی به قدرت از جمله دروغ و دغل گفت: گاهی گفته می‌شود دولت 300 میلیارد دلار درآمد نفتی را به دست آورده و در روستاها توزیع کرده تا مردم رأی دهند. وی به خبر دیگری از یکی از سایت‌ها در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در آن سایت آمد که 250 میلیون تومان برای دکوراسیون اتاق وزیر هزینه شد. وی با اشاره به اینکه برخی دوران کنونی را دوران قانون گریزی می‌نامند، به خبر دیگری به شماره 19365 در تاریخ 24 آذر 83 از سایت تابناک اشاره کرد و گفت: در آن خبر به بی‌تفاوتی دولت در برابر بیش از 16 هزار تخلف مدیران شرکتی که توسط سازمان حسابرسی مورد ارزیابی قرار گرفته بود، اشاره شده است که میزان آن بیش از 2 تریلیون ریال است.


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:59

لینک ها مشکل دارند

دکتر پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:33

راس میگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد