دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

درخواست یاری از دوستان عزیز و گرامی


با عرض سلام خدمت سروران عزیز
در پی درخواستهای مکرر دوستان و با نظر به اینکه برای سرویس دهی بهتر به عزیزان مراجعه کننده باید در یک سایت مستقل مطالب آرشیو شده و سخنرانی ها و برنامه های جدید قرار گیرد؛
هر کدام از دوستان که در زمینه طراحی سایت و یا هاست و دامین توانایی دارند، یا آشنایی دارند که بتواند کمک کند شدیداً نیازمندیم ...
با تشکر

--------------------------------------

یک نکته : ما از خود جناب دکتر عباسی و دیگر بزرگان یاد گرفته ایم که آزاد اندیش باشیم؛ حقیر که سالها توفیق داشتم بسیاری از سخنرانی های دکتر را چندباره گوش دهم و یادداشت برداری کنم؛ ممکن است بعضی نکاتی که دکتر می فرمایند (مانند همین قضیه وجود ذهنی که یکی از دوستان اشاره کرده اند؛ مسئله فلسفه اسلامی و ...) را در بقعه ی امکان قرار دهم (طبق فرمایش جناب بوعلی سینا) تا برایم قطعی و یقینی شود حرف دکتر یا مطلبی دیگر ... اما بی دلیل رد نمی کنیم حرف ایشان را .

نظرات 8 + ارسال نظر
عاشق دکتر شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:36

سلام دوست من
من کارم طراحی سایت
این سایت خودمه :www.eghbaldar.com
این سایت شرکتم : www.Caspianteam.com

خوشحال میشم بعنوان یک طرفدار دکتر کاری کنم.
منتظر شما هستم.

مهدی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:20

سلام
من تا چند روزه دیگه یه دامین میگیرم و بهتون خبر میدم
بعد شما میتونید فایل های دکتر عباسی روی هاست ما آپلود کنید...

مهدی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:24

سلام
دوست عزیز اگه مایل به همکاری با ما بودی به من میل بزن
ممنون

ح.ا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:01

سلام. حالا این رو برای چی گفتی بقعه امکان و رد کردن و از این حرفها.
یک دفعه اومدی همون که تو ذهنت بوده رو نوشتی که چی؟ ما که خبر از ذهن شما نداریم؟
راستی شما کدوم یکی هستی از این خوشگلایی که دور و بر دکتر می چرخن؟

محمد غلامی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:05

با سلام
جهت همکاری در خدمتیم
گروه مهندسی هدف
09132079683

کاظم بهادری یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:29 http://www.MotaharNews.Com

با سلام
بنده در زمینه طراحی سایت می تونم کمک کنم.
09359812885

سید عباس مستجابی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:47

سلام علیکم
لطفا راهنمائی فرمائید که چگونه میتوانیم با شما تماس تلفنی بر قرار کنیم
پیشنهاداتی هست که میتوان بصورت تلفنی ویا حضوری ارائه داد
لطفا راهنمائی فرمائید - با تشکر - مستجابی ۰۹۱۲۱۳۰۱۹۶۲-۰۲۱۸۸۹۹۱۷۰۷

عاشق دکتر دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:52

سلام
دوست من شما هنوز جواب منو ندادید در مورد طراحی
سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد