دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

شوخی بی نمک مدیر یکی از سایتهای فعال در زمینه فراماسونری و ...

الحمدلله آن برادر عزیز حرف خود را اصلاح کرد...وستانی که مطلع اند می دانند که سخن نخست ایشان به طرز توهین آمیزی نسبت به دکتر عباسی نگاشته شده بود؛ الحمدلله الآن آن سخن را تغییر داده)

مبنای شناخت فراماسونری و شیطان پرستی؛ شناخت فرهنگ و اندیشه غرب است . قطعاً استاد رائفی پور هم خود را شاگرد دکتر عباسی و شاگرد امثال ایشان می دانند و به این حرف های سست و پی پایه راضی نیستند؛ فلذا دوستان از این بچه بازی ها دست بکشند و ادامه ندهند . به یک نمونه اشاره می کنم؛ والسلام ...


http://armancenter.net/image/cache/abbasi2-600x400.jpg

36 سخنرانی تخصصی در زمینه غرب شناسی :


غرب شناسی 1

1-چرا باید غرب را شناخت؟ 2-عصر خرافه گرایی 3-عصر اسطوره گرایی 4-عصر طبیعت گرایی 5-عصر خرد گرایی(1) 6-عصرخرد گرایی(2) 7-عصر شیطان گرایی 8-عصر یونانی مآبی(هلنیسم) 9-بازخوانی تورات 10-عصر امپراتوری روم 11-قرون وسطی(1) 12-قرون وسطی(2) 13-عصر ایمان در قرون وسطی 14-عصر مدرن(جهان دکارت) 15-انتقال از سنت به مدرنیته 16-سکولاریسم 17-مولفه های غرب فلسفی 18-غرب هژمون


غرب شناسی 2
1-ژئوپلیتیک 2-جهان تافلر 3-جهان هانتینگتون 4-نهادهای تصمیم ساز ۵-جهان فرانسیس فوکویاما  6-پارادایم های حاکم بر جهان 7-فمنیسم 8-فراماسونری 9-انتقال شناسی به مثابه روش 10-نیل به گزشافت 11-وضعیت پست مدرن 12-ترانس مدرنیسم 13-جهان برژینسکی(1) 14-جهان برژینسکی(2) 15-هنر در غرب(1) 16-هنر در غرب(2) 17-پروتکلهای یهود 18-اخلاق در غرب


هر وقت این 36 سخنرانی را گوش دادی؛ صحبت های جدید دکتر عباسی را شنیدی که ریشه ی تمام فتنه های اقتصادی و ... را یهود و صهیونیسم و فراماسونری می داند و دقیق گوش دادی  همه این سخنرانی هارو؛ بعد در مورد اونها خوب فکر کردی؛ شاید حق داشته باشی نظراتت رو بگی؛ اما در هر صورت حیا هم خوب چیزیه ... نظراتت رو میتونی برای ایشان بفرستی نه که تو سایت بزاری .

بنده متنفرم از تفرقه و این جور حرف های بیخود؛ اما متاسفانه برخی دوستان در این حوزه تازه کار هستند و دکتر عباسی را به خوبی نمی شناسند؛ چون این حرف زده شده و شبهه در ذهن بعضی برادران و خواهران ایمانی ایجاد خواهد کرد؛ بنده وظیفه خود دانستم جواب کوتاهی برای تنویر افکار عمومی بنگارم .



دوستانی که اعتراض کردند به حقیر که چرا جوابیه نوشته ام توجه داشته باشند که نگرانی حقیر اینجا بود که برادر عزیز (نویسنده آن توهین به دکتر عباسی) وعده داده بود که نقد دکتر عباسی را منتشر می کند؛  چون قطعاً یقین دارم که صلاحیت نقد کلمه ای از سخنان دکتر عباسی را ندارد؛ عرض کردم: باید اگر نقد یا اعتراضی به ذهن ایشان رسیده به دست دکتر عباسی برساند نه اینکه به صورت عمومی در یک سایت پربازدید منتشر کند. الحمدلله ایشان هم همین تصمیم را گرفته و سخن سابق خود را حذف کرده است؛ البته در کمال تأسف مقداری از نقد خود را در سایت بیداری اندیشه منتشر کرده؛ حقیر هم به ده ها اشکال و ایراد کلی و جزئی به سخنان استاد عزیز رائفی پور برخورده ام چون بسیاری از سخنرانی های ایشان را شنیده ام (خصوصاً در حوزه مسائل دینی که تخصص خود حقیر است و استاد رائفی پور هم اخیراً زیاد وارد مباحث دینی می شوند) اما هیچ گاه به خود اجازه نمی دهم که نقد هایم را عمومی منتشر کنم؛ بلکه با خود ایشان و جنبش مصاف در میان می گذارم ...

انشاءالله این آخرین باری باشد که کسی از دوستان مذهبی و موالیان اهل بیت (علیهم السلام) به بزرگان توهین کند . انشاء الله به حرمت این ماه مبارک دوستان بصیرت خود را افزایش داده و از کارهای احساسی و با عجله پرهیز کنند که باعث نشود اثرات منفی خود را بگذارد و بعد مجبور شوند سخن خود را تغییر بدهند.


از همه دوستانی که در نظراتشان اظهار لطف و محبت دارند متشکر و سپاس گذاریم و برادرانه از همه ی سروران خواهشمندیم که به این بحث خاتمه دهند.


قسمتی از آیه 10 سوره مبارکه حشر :


رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَ لإخْوَانِنَا الَّذِینَ سَبَقُونَا بِالْإِیمَانِ وَ لَاتَجْعَلْ فِی‌ قُلُوبِنَا غِلَّا لِلَّذِینَ آمَنُوا رَبَّنَا إنَّکَ روُفٌ رَحِیمٌ

بارپروردگار ما ! ... و نسبت به کسانی که ایمان آورده‌اند هیچ گونه غل و کدورتی در دلهای ما مگذار !


نظرات 23 + ارسال نظر
آ . د . م جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:53 http://1adam.blogsky.com/

عجرکم عند ا... رفیق !

اسماعیل جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:52

خب این بنده خدا، اوومده حرف های رائفی رو شنیده و چون دیده راست میگه، مبنای کارش رو گذاشته حرف های ایشون. اما حالا وقتی میبینه یه نفر میاد میگه حرف های این آقا فوقش 1 درصد از جنگ نرمه، خب بهش بر میخوره! ایشون اگه با تحقیق سعی میکرد یه نفر متفکر رو در جنگ نرم پیدا کنه، مطمئنن اون یه نفر رائفی پور نمیتونست باشه! البته حرف من به این معنی نیست که ایشون کار مفیدی در این زمینه انجام نمیدن، بالاخره 1 درصد هم 1 درصده!

کورش جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:07

هر فردی که بخواد بین اساتید : اقایان عباسی،رائفی پور،طالب زاده،پناهیان و... تفرقه بندازه یا اینکه بین هواداران خاص اونها درگیری ایجاد کنه لعنت بر او باد.

مطمئنا بین این اساتید که اختلافی نیست و هر کدومشون قدرتی هستن در این زمینه ها و اگر اختلافی باشه بین برخی معدود هواداران بی منطقشونو که اصلو ول کردن چسبیدن به فرع.

ما به هرکسی که بخواد بخاطر دفاع از یک استاد،استاد دیگریو تخریب کنه شک داریم.

ANTI MASON جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:55

سلام
اگر میشود ادرس این سایت را به من بدهید تا در اندازه قدرتم با این سایت برخورد کنم.
با تشکر یکی از طرفداران استاد رائفی پور

امیر جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:55

سلام
دوستان بهتره که در باره ی این موارد فرعی صحبتی نکنید
اونهایی که توهین میکنند یا ندانسته حرفی میزنن
از کوته فکریشان است.
بهتره با حرفهای خاله زنکی و کل کل
جلوی این قضیه ها گرفته بشه
هر دوی این عزیزان در زمینه ی خودشان
از بهترین
متخصصان هستند.

حسین شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:52

دوستان عزیز، اصلا مقایسه این دو بزرگوار جایگاهی ندارد. هر کدام به نوبه خود قوت قلبی برای امام زمان عج و ما جوانان اند.
این سخنان لغو و کوری خواندن های بی مورد فقط وقتمان را تلف میکند.
اماممان را در یابیم!

محمود شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:19

جناب رائفی پور در تجربیات پایین دارن بارها دربین سخنرانی جناب عباسی به طور غیر مستقیم به انحراف گفته ایشون اشاره کردن ....... یک نمونه در جلسه 277 کلبه کرامت

محمد شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53

لطفا بین این دو عزیز هیچ اختلافی نیندازید .
طرفدارهای این دو شخصیت بهتر است طرفدار بازی در نیاورند که هدف در این دو شخص یکی است و اون هم دشمن شناسی تا بهتر بتوانیم بر آنها غلبه کنیم و کسانی که وحدت را ازبین ببرد خدا عوضش را به او بدهد.

[ بدون نام ] شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11

سلام بارها دیدم از رائفی پور به عنوان استاد اسم می برن ولی به استاد عزیزمان دکتر حسن عباسی می رسن میگن حسن عباسی،رک و پوست کننده میگم و تمامی طرفدارهای جناب رائفی پور تو گوششون کنن که جناب رائفی پور حتی انگشت کوچکه استاد عزیز دکتر حسن عباسی نمیشن،نه تنها ایشون بلکه به جرات میگم فعلا تو ایران هیچ کس در حد و اندازه و قواره استاد نیست و شاید در اینده از شاگردهای ایشون کسی پیدا بشه،جناب رائفی پور فقط در یک زمینه تخصص دارن و اغلب تحلیل هایی که دادن مثل احتمال وقع حادثه ای در جام جهانی به علت استفاده از نماد های فراماسونری و ... اشتباه از اب دراومده،تخصص های استاد عزیز دکتر حسن عباسی علوم استراژِیک با گرایش طرح ریزی استراژیک،منتقد سینما(دوست دارم یه نفر پیدا بشه اینطور که ایشون فیلم ها نقد میکنه،نقد بکنه) مجتهد،متخصص علوم نظامی،ورزشکار حرفه ای،چریک،سخنران حرفه ای(فعلا تو ایران تا حالا کسی نبوده که اینطور با مهارت تمام سخنرانی کنه بلکه خیلی ها از ایشون تقلید کردن)حداقل مسلط به دو زبان عربی و انگلیسی و آشنا با چند زبان دیگه،محقق در زمینه های اقتصاد،مسائل اجتماعی مثل مد،مدیریت،ژئوپلیتیک،رژیم حقوقی دریا خزر و ........ ایشون تا حالا اینقدر در زمینه های مختلف تحقیقات کردن که هرکس یکی از این ها را تنهایی انجام داده بود گوش فلک را کر کرده بود که من فلانم
شاید خیلی ها در ایران محقق باشند اما فقط در یک زمینه خاص یا نهایتا در دو یا سه زمینه ولی استاد عزیز ما دیگه از چندتا زمینه گذشته،این قدر علم تولید کردن که حالا حالاها کسی گرد پای ایشون جمع نمیکنه،اصلا مقایسه کسی چون رائفی پور با ایشون اشتباه محضه

علی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:04

هدف از سخنرانی های دکتر عباسی و استاد رائفی پور چیه؟ غیر از خدمت به اسلام و حق.
کاری که بعضی از دوستان انجام میدن و میخوان باعث تفرقه بشن (عمد یا غیرعمد) غیر از اینه که کمی به دشمناس و مانعی به این هدف؟!!!!
لطفا کمی تدبر کنین.

Aria شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:44

آقا تفرقه .
اوضاع داشت واسه شیاطین خراب می شد افتادن تو تفرقه انداختن بین این عزیزان . گفته که گفته حلوا حلوا دهن کسی شیرین نمیشه. نمره این عزیزان رو خدا میده.به نظرم این کارا دشمن شاد کردنه.

amin3271 شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:27

اولا بتده کلا با این نوع حرفها و اختلاف افکنی بین این اساتید و طرفدارانشون به شدت مخالفم
ثانیا بنده کوچکتر از آنم که توصیه ای به این اساتید کنم
ولی توصیه من به این اساتید محترم این است که اگر هدف همه ایشان سربلندی نظام جمهوری اسلامی و مقدمه سازی برای ظهور حضرت میباشد و این هدف را دارای ارزش بالایی میدانند سعی در کمک به هم و رفع خطاها یا اشتباهات و اختلاف نظرها داشته باشند و در جلساتی مشترک هم درباره اهداف و هم درباره روشهای کار و هم درباره اختلافات فکری به این موضوعات بپردازند و اختلاف نظرهای خود را به سخنرانی های عمومی خود نکشند تا ناخواسته بین این سرمایه های فکری واستراتژیکی کشور وارادتمندان آنها اختلافی پیش نیامده و زمینه خوشحالی دشمنان انقلاب و انتظار و ایشان فراهم نشود.
والسلام

محسن شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:29

زحمات امثال دکتر عباسی ودانش ایشون بر کسی پوشیده نیست .مگر اینکه قصد وغرضی وجود داشته باشه

حسین یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:43

لطفا اینقدر جهت گیری نکنید.
اینهمه این عزیزان گفتند برای اینکه شما و من فکر کنیم نه اینکه گوش کنیم و تعجب کنیم و فردا یادمون بره چی گوش کردیم . . .
دوستان هر دوشون زحمت کش هستند و دارن از زندگیشون مایه میذارن
حتی اگه اقای عباسی یا اقای رائفی پور در مورد همدیگه حرفی زدن شما رها کنید و دنبال حاشیه نرید.

امین یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:09

با سلام
اوا باید بگم که استاد رائفی پور جلساتشون فقط مختص به شیطان پرستی و فراماسونری نیست و مکررا به شبهات رسانه ای چه در داخل و چه در خارج اشاره کرده اند و دوم اینکه بالا بودن حجم اطلاعات دکتر عباسی بر کسی پوشیده نیست و منتظران و فعالان حضرت ولی عصر(عج) در عرصه های مختلف از طرفداران و دوستداران این دو عزیز هستند.
دوستان نظرات و پیامهای خودتان رو برای دعوت همگان به شرکت در پرشورترین روز قدس از همین حالا روی سایتها بگذارید. یا علی

http://1175.blogfa.com یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 http://1175.blogfa.com

http://1175.blogfa.com
تصاویر منتشر نشده از دکتر حسن عباسی دوران دفاع مقدس

سید یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:03

آقای محمد مطمئنم که جناب استاد رائفی پور این حرفو به هیچ وقت نمیاد به شخصی مثل شما بزنه و شما هم بیای تو این جور جاها بزنی، هم غیبت مردمو بکنی و هم بین افراد تفرقه بندازی...
جناب مدیر وبلاگ خواهشا نظر این شخص رو حذف کنین اگه طالب رضای حق تعالی هستین.

علی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:26

با سلام
احتراما لطفا به تخریب یکدیگر نپردازیم
چون به غیر از رائفی و عباسی کس دیگری را نداریم که تلاش برای اگاهی دیگران می کنند با این عمل فاصله میان یک هدف ایجاد می کنیم
اشخاص مورد نظر نیستند منظور هدف است که هر دو در ان تلاش می کنند.
از دوستان تقاضای دوباره می کنم تمام جلسات کلبه کرامت را قرار دهید.
با تشکر

ایمان یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:01

سلام جون من بیخیال شو پس کی سخنرانیه استاد رو میذاری این چند روز فقط به حاشیه میپردازین لطفا کمی هم به متن بپردازین

محمود یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:46

کسانی که نقد میکن خودشون سنگ انداز این میدان هستند
بنده شخصا جناب رائفی پور قبول ندارم چون مباحث که ایشون قرار میده هیچ مطالعه عمیق درون مطالب وجود نداره
و هیچ راه گشایی برای مردم نیست تا کی یهود و فراماسونری و بهایت ..... فرقه نو ظهور این موارد فرد جنبه سرگرمی داره برای این افراد
من درخواست دارم زودتر مطالب کلبه کرامت قرار بدید

top700 یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:55 http://www.top700co.tk

۶۵۴۱۹۸۷۳۴بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top700co.tk

http://1175.blogfa.com/post-958.aspx دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 http://1175.blogfa.com/post-958.aspx

http://1175.blogfa.com/post-958.aspx

تصویرکمتر دیده شده نماز پیر مراد مسلمانان حضرت امام خمینی (ره)

زهـرا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:07

بابا اینجام که بزن بزنه!!!!!!

هردوتاشون خارق العادن! و بمده اعتقاد دارم ایران فردا دسه شاگردایه ای دو ساخته می شه!!!!!!!!

یا حق

درست میفرمایید .
انشاءالله دوستان بعد از آشنایی با مباحث دشمن شناسی؛ به سخنان بزرگان دین و امثال حضرت آیت الله مصباح یزدی؛ علامه حسن زاده آملی و در سطحی ساده تر به مباحث استاد پناهیان در معارف دینی توجه کنند و خود را محدود و محصور در یک طرز تفکر ننمایند.
اگر از لحاظ معرفتی جوانان ما رشد کنند آینده ای روشن خواهیم داشت انشاءالله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد