دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

پاسخی به نظرات؛ پیشنهادات و انتقادات دوستان عزیز و سروران گرامی

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و ادب خدمت دوستان عزیز؛ برادران و خواهران محترم .

طاعات و عبادات؛ نماز و روزه ها انشاءالله مقبول درگاه حضرت حق تعالی قرار گیرد .


به دوستانی عزیزی که لطف داشته اند و انتقاداتی مطرح فرموده اند عرض می کنم؛ ما از هیچ گونه انتقاد سازنده ای ناراحت نمی شویم؛ سپاس گزار و خوشحال هم هستیم که دوستان عنایت دارند و با ما انتقاداتشان را در میان میگذارند و واقعاً گاهی انتقادات باعث می شود ما به مسائلی که به واسطه مشغله فراوان و کمی نیروی پای کار از آنها غفلت کرده ایم آگاه بشویم و توجه پیدا کنیم .

مثلاً همین مورد اخیر که دوست عزیزمان فرموده اند که اگر در روند قرار دادن جلسات کلبه کرامت بعد از آن نظر سنجی وقفه و مشکلی ایجاد شده لااقل اطلاع بدهید به دوستان؛ واقعاً سخن درست و متینی فرموده اند . از همینجا از تمام سروران خودم به خاطر تأخیر در قرار دادن جلسات کلبه کرامت که وعده داده شده بود عذرخواهم؛ باید ما را ببخشید .


برای اطلاع دوستان عرض می کنم (در توضیح مشغله فراوان و کمی نیروی پای کار) :

این سایت تخصصی "جناب دکتر حسن عباسی" توسط یک نفر از دوستان گروه فرهنگی نور بصیرت اداره می شود و حقیر فقط گاهی در قرار دادن سخنرانی های جدید استاد و نظم و ویرایش مطالب کمک مختصری میکنم . فقط 1 نفر نیروی پای کار برای این سایت بزرگ و با این حجم کار (ویرایش؛ تنظیم و آماده سازی جلسات کلبه کرامت و کنکاش و ... + آپلود آنها و قرار دادن در سایت + فعالیت در سایت ها و وبلاگ های دیگر گروه {سایت ماسون تیوب؛ وبلاگ استاد پناهیان و ...}) .


این دوست عزیزمان هم چند روزیست به علت عدم دسترسی به اینترنت نتوانستند جلسات کلبه کرامتی که برای شما عزیزان آماده کرده بودند را آپلود کنند.

دوستان مراجعه کننده هم بسیار علاقه مند و مشتاق سخنان دکتر عباسی هستند؛  فلذا اعتراضاتی رو ارسال کرده اند؛ ما به این شور و شعور و علاقه ارج می نهیم و بابت این تأخیر پیش آمده عذرخواهیم .


البته در این مدت دو مجموعه صوتی "عکس یادگاری با شیطان" و "سنت حسنه"  (۴۷ جلسه) را با کیفیت خوب و روی هاست سایت نور بصیرت (که تا پایان تابستان انشاءالله افتتاح می شود!) قرار دادیم . (مشغله های مربوط به راه اندازی سایت هم به مشغله های درسی و ... دوستان گروه که همگی دانشجو یا طلبه هستند اضافه شده)


دوستان از این جلسات استفاده کنند انشاء الله؛ تا جلسات کلبه کرامت هم قرار داده شوند.

در این مدت سعی می کنیم برای دوستان پست های خوبی قرار دهیم و جلسات کلبه کرامت را هم به زودی دوباره شروع کنیم .


حقیر درصدد هماهنگ کردن دوستان بسیار عزیز؛ برادران و خواهرانی که لطف کرده اند و برای کمک به ما اعلام آمادگی کرده اند هستم؛ اما فعلاً همین 1 نفر مسئول قرار دادن سخنرانی های دکتر عباسی است .


عزیزانی که قصد همکاری (وقت گذاشتن ولو مختصر برای کمک به ما) را دارند در قسمت نظرات اعلام بفرمایند؛ با دوستان تماس گرفته می شود و هماهنگی های لازم صورت می گیرد (با عزیزانی که قبلاً اعلام آمادگی کرده اند تماس گرفته می شود؛ در صورت تمایل اطلاعات در مورد خود را تکمیل نمایند)

دوستان اگر شماره موبایل یا هر شماره ای که صلاح می دانند بدهند بهتر است؛ ما تضمین  می دهیم که از امنیت و حفاظت اطلاعات دوستانمان به خوبی مراقبت کنیم . همچنین آی دی یاهو اگر دارید درج کنید تا از اون طریق صحبت کنیم . (البته با اسکایپ و بیلوکس و... هم می شود اما یاهو بهتر است)

- نظرات حاوی اطلاعات دوستان منتشر نمی شود و بعد از ثبت در دفتر گروه delete می شوند -


در پایان از همگی برادران و خواهران ایمانی و بزرگوار که همیشه به ما لطف دارند خواستارم که ما را از نظرات خوبشان محروم نفرمایند و در این ماه عزیز و شب و روزهای پربرکت و نورانی برای ما دعا کنند که انشاءالله مخلص (به کسر لام) و مخلص (به فتح لام) باشیم و بشویم انشاءالله . یا علی

مدیر گروه فرهنگی نور بصیرت

نظرات 5 + ارسال نظر
خود نویس چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:14

سلام خوشحالم که انگار دوباره دارید پرکار میشید انشاالله موفق باشید فقط منظورتون از همکاری جدی چیه؟

مسعود چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:57

با عرض سلام و خسته نباشید
قبل از هرچیز باید بگم که بابا دست مریزاد! ایوالله ! جمال همه تونو گلبارون! بابت اینکه برای پاسخ به انتقاد حقیر مارو کلی شرمنده کردین و یه پست اختصاصی برای جواب کامنت من تخصیص دادین از دور سراپاایستاده و خبردار ازتون تشکر ویژه دارم و کلی با این روحیه ورزشکاریتون که هم انتقاد مارو قابل دونستید و هم تو اسرع وقت با کلی خضوع و شکسته نفسی جوابمو دادید حال کردم! ازاین به بعد نمیدونم هروقت اومدم تو سایت شما کلبه کرامت رو دانلود کنم یا کلبه شرمندگی رو؟! ( البته اگه سوء تفاهمی از این بابت که من خودمو جلوجلو مخاطب این جوابیه یا لااقل یکی از مخاطبها فرض کردم پیش نیومده باشه !!! چون در اون صورت من میمونم و کلی نوشابه درباز که بیخودی واسه خودم بازشون کردم!)
ازاین حرفها که بگذریم غرض از مزاحمت هم درابتدا عرض ارادت بود و بعد هم وظیفه ای بود که برخودم میدونستم تا بر دعوت به همکاری شما لبیکی گفته باشم . اما ازاونجائی که این دعوت رو شما از خیلی وقت پیش اعلام کرده بودید و نیز چون احتمال تایید این کامنت و خوانده شدن از طرف دیگر کاربران محترم هست برای اینکه خدای نکرده متهم به این نشم که چرا پس از اول این کاررو نکرده بودی؟ باید عرض کنم که خارج از تعارفات مرسومه متاسفانه حقیر اطلاعاتم در باب کامپیوتر و اینترنت و فضای سایبر فقط در همین حد هست که بتونم سخنرانی های دکتر عباسی رو دانلود کنم و لذتشو ببرم ! خودم میدونم که خیلی خجالت آوره دیگه شما نمیخواد نمک به زخم من بپاشید (یه وقت شورمیشه نمیشه خوردش!) ولی از اونجا که این بار دوستان لطف کردن و بین دو پرانتز یه جایی واسه امثال من سرافکنده هم باز کردن و بااین جمله معترضه (وقت گذاشتن ولو مختصر برای کمک به ما) مارو هم تو جرگ خودشون قبول کردن فلذا اینبار دیگه حجت بر ما تموم شده چراکه تا دلتون بخواد ما وقت مختصر داریم که خالصانه تو طبق اخلاص گذاشته و درخدمتگزاری حاضریم . باقی قضایا دیگه تو حوزه اختیارات شماست و اگر سروران عزیز صلاح دانستند حقیر تااونجائی که در توان ناتوانم باشه جانا" مالا" قدما" زمانا" لسانا" ... باافتخار حاضرم کارت عضویت پیشخدمتی در سایت عزیزان رو تو پیشونی خودم نصب کنم و کلی هم باهاش پز بدم!
بد نیست درپایان کلام این رو هم ذکر کرده باشم که توی گزینش هاتون این اطاله کلام بنده رو ندید بگیرید چراکه برخلاف اونی که از دور خیلی شاید وراج و پرحرف به نظر بیام ولی ذاتا" شاید تو صف آدمهای کم حرف مستحق تر به نظر بیام. باعرض پوزش بابت این سردردی که احتمالا" الان دچارش شدین و تشکر از حوصله فراوانتون و با التماس و تمنای فراوان از باب دعا و استدعا!

سلام دلاور ! شما ماشاءالله پر از هنری؛ این قلم خوبی که داری تو نوشتن خیلی به کار میاد . با تشکر از نظر لطفت . با همین ایمیل با شما تماس خواهیم گرفت .
البته دوستان اگر شماره موبایل یا هر شماره ای که صلاح می دانند بدهند بهتر است؛ ما تضمین می دهیم که از امنیت و حفاظت اطلاعات دوستانمان به خوبی مراقبت کنیم . همچنین آی دی یاهو اگر دارید درج کنید تا از اون طریق صحبت کنیم . (البته با اسکایپ و بیلوکس و... هم می شود اما یاهو بهتر است)

- نظرات حاوی اطلاعات دوستان منتشر نمی شود و بعد از ثبت در دفتر گروه delete می شوند - یا علی .

ammar yaser چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:42

سلام
حالا که در سرور های رایگان آپلود می کنید لطف کنید روی مگاآپلود و راپید شیر نگذارید(البته خواهشا)
به نظرم مدیا فایر بهترین گزینه است

سلام علیکم و رحمه الله
ما خودمان فقط رو مدیا فایر آپلود می کنیم. لینک های دیگر مربوط به دوستان در سایت های دیگر است .
هاست جدید نامحدود با پهنای باند نامحدود هم خریداری شد توسط مسئول سایت دکتر عباسی و انشاءالله هفته آینده آماده خدمت رسانی هستیم .

ایمان چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:29

با سلام وعرض خسته نباشید وقبولی طاعات بابا دیگه داشتم میمردم این چند روز نبودید خوشحالم برگشتین.

یاسر زارعی شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:09

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد