دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

راز آرامش از نگاه دکتر عباسی - قسمتی از کلبه کرامت ۲۶۶


راز آرامش از نگاه دکتر عباسی

کیفیت : خوب | فرمت : mp4 | مدت : ۱۸ دقیقه | حجم : ۱۰۰ مگابایت


صوتی / کیفیت خوب / ۴ مگابایت


تصویری :
MediaFire


صوتی:

حجم : 4،234 مگابایت | فرمت mp3

 

لینک دانلود ۱ : مستقیم


۲: 

فایل صوتی



روی لینک ها کلیک راست کنید و open in new tab را بزنید :

تاسیس پایگاه جاسوسی اسرائیل در دریای خزر + سند

اختیارات بی حد و حصر ملکه در بریتانیا + چندین نکته جالب دیگر
فیلم تجاوزهای سریالی در صدای آمریکا / دانلود

دعای فرج حضرت حجت عج+ دانلود چند صوت این دعا/ الهی عظم البلاء و...

پرچم اسرائیل از بالای ساختمان سفارت این رژیم درمصرپائین آمد+فیلم

اسرائیل مرکز حمله سایبری به ایران تاسیس کرده است + فیلم

دانلود فیلم نماز آیت الله بهجت کیفیت بسیار بالا

مستند فرزندان جبل عامل + دانلود
مستند بازیهای رایانه ای و آخرالزمان + دانلود

مستند زیبای هلاکت اقوام (1) + دانلود

مستند زیبای هلاکت اقوام (2) + دانلود

انیمیشن - داستان فرمانروایی حضرت داوود (1) و (2) - دانلود
انیمیشن - داستان فرمانروایی طالوت - دانلود
انیمیشن - داستان نبرد حضرت داوود (ع) با آرامیان - دانلود
انیمیشن - داستان حضرت داوود و جالوت - قسمت اول و دوم - دانلود
انیمیشن - داستان حضرت سموئیل (ع) - قسمت اول و دوم - دانلود

فیلم و مستند زیبا در مورد آیت الله بهجت +خاطرات آیت الله مصباح

دکتر زرشناس - دلایل بروز عرفانهای جعلی و نوظهور در عصر حاضر - دانلود

گزارشی از نظرات و مصاحبه های مختلف مردم در مورد نوع پوشش و حجاب

عرفان کیهانی حلقه محمد علی طاهری : قرآن پر از تناقض است ...

نظرات 7 + ارسال نظر
علی یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 http://didgahe-no.blogfa.com/

سلام خیلی از سایت شما خوشم آمد
بدلیل رشته ای که در حال تحصیل هستم به تمامی فایل های دکتر عباسی نیاز دارم و باید همه رو دانلود کنم که این کار را خواهم کرد
اگر از راه های دیگر هم می شود به این سخنرانی ها رسید لطف کنید راهنمایی و کمک ام کنید
خدا خیرتون بده

م یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:54

سلام خدا قوت.
چرا اون مطلبتونو که دقیقا زیر این بود رو پاک کردید؟
میشه لطفا زود تر داستان شهادت برادر استاد رو بنویسید؟من خیلی کنجکاو شدم!!!


ممنونم یاعلی التماس دعا

a دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:00

سلام من نتوستم دانلود کنم لطفا اشکال را برطرف کنید

محسن دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:29 http://speedg.persianblog.ir

سلام
بابا یک فکری هم به حال ما Dial-Upها هم بکنید
180MB

[ بدون نام ] دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:35

سلام ، اخوی فایل صوتی شو بذار ، یا علی

علی سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 http://didgahe-no.blogfa.com/

سلام من می خوام تمام سخنرانی های دکتر در کلبه کرامت رو خریداری کنم راه61نمایی کنید

امین محمدیان چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:15

بسیار پیام خوبی برای درک بهتر شبهای قدر بود. یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد