دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

پیش بینی چند سال پیش دکتر عباسی محقق شد :

هزارمین پست سایت ماسون تیوب :


پیش بینی چند سال پیش دکتر عباسی محقق شد :


({گلشیفته فراهانی} ...اگر همین آدم ها را فردا توی رختخواب دراز نکردند و به جوان ایرانی القاء نکردند...)


گلشیفته فراهانی


از دیگر سو گلشیفته فراهانی در فیلم "جای اژدها" براحتی دوگاری اسکات بازیگر مرد فیلم  را می بوسد و با لباس خواب در کنار وی در تختخواب هتل می خوابد و صحنه های نیمه برهنه وی با دوگاری اسکات که نقش دوست پسر وی را دارد، سکانس های دیگر فیلم را شکل داده اند...

+

دانلود کلیپ سخنان مرتبط دکتر عباسی


کلیک کنید :

http://masontube.ir/1390/06/06/post-1000



این کلیپ دقایقی از اواخر این جلسه است :

بررسی سینمای استراتژیک هالیوود / فیلم سخنرانی دکتر حسن عباسی / همایش ملی ناتوی فرهنگی


مدت زمان: ۹۷ دقیقه  /  کیفیت: VCDRip (خیلی خوب)

مکان برگزاری: دانشگاه ملایر / همایش ناتوی فرهنگی دو  /  زمان برگزاری: ۱۵ آبان ۸۷


http://mobinmedia.ir/wp-content/uploads/2011/05/Abbasi_NatoFarhangi.jpg


دانلود این جلسه (تصویری کیفیت بالا -۲۵۰مگ- و صوتی -۳۳مگ-) +


توضیحات کامل در ادامه مطلب


باند های بین المللی زر و زور که برای تسلط بر منافع ملت ها سازمان نظامی ناتو  را تشکیل داده بودند، اکنون برای نابودی هویت ملی جوامع بشری و تحقق بیشتر اهدافشان در پی تشکیل «ناتوی فرهنگی» هستند تا با استفاده از امکانات زنجیره ای متنوع و بسیار گسترده رسانه ای، سررشته تحولات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورها و ملت ها را به دست بگیرند که باید هشیارانه این مساله را زیر نظر داشت.

«مقام معظم رهبری»


سینمای ناتوی فرهنگی در هر دوره یک پیام دارد. موج اول فیلم­های استراتژیک ناتوی فرهنگی با همکاری بازوی فیلم­سازی هالیوود به قهرمان­سازی و القای ابرقدرت بودن ایالات متحده با شخصیت پردازی­هایی نظیر سوپرمن (نماد قدرت آمریکا در پهنه­ی جهانی)، اسپایدرمن (نماد قدرت آمریکا در داخل آن) و بت­من (نماد قدرت آمریکا در داخل و خارج از آن) شکل گرفت. موج دوم به مفهومی به نام جنبش ماچوئیزم (که واکنش ناتوی فرهنگی به قهرمان گرائی چریک­ها و الهام بخشی جنبش چپ بود) با شخصیت پردازی رامبو با بازی سیلوستر استالونه به عنوان نماد چریک آزادی­خواه در داخل الگوی لیبرالیزم (در مقابل لگویی نظیر چگوارا) می­پردازد. موج سوم در دوران بعد از جنگ سرد، در سال­های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۱، به تقابل بین غرب با پدیده­ی تروریسم و القای شیطان­گرائی و خرافه، که با سخنرانی جرج بوش پدر در مورد نظم نوین جهانی (New World Order) و با فیلم­های سرباز جهانی (با بازی جان کلود ون دام)، سری فیلم­های دلتا فورس و فیلم تحت محاصره (با بازی استیون سیگال) در مقابله با تروریسم جهانی می­پردازد.

موج چهارم تروریسم با چهره­ی جدیدی به نام اسلام چند سال پیش از واقعه­ی یازده سپتامبر با فیلم­هایی نظیر آرماگدون و اسکندر و معرفی اسلام به عنوان سردمدار تروریسم جدید معرفی شد. موج پنجم هجوم استراتژیک غرب اخیرا پا را از سینما فراتر گذاشته و توسط تلویزیون استراتژیک و سریال­های استراتژیک با سریال­هایی نظیر ۲۴، فرندز، لاست، … ادامه پیدا کرد. که در این سخنرانی سریال لاست به شکل مبسوط­تری توسط استاد عباسی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در ادامه استاد حسن عباسی اشاره­ای به ساخت فیلم­هایی مانند ۳۰۰ (تحریف تاریخ، تخریب ایرانیت، ایجاد نبرد عاشورایی غربی)، یک شب با شاه (تجلیل از نقش استر، همسر یهودی خشایارشا)، سری فیلم­های نارنیا (موعودگرائی شیطان)، سری فیلم­های هری پاتر (تقلیل دین به جادوگری و خرافات)، فیلم کنستانتین (اولین فیلم ترنس­مدرن و شیطان پرستی)، فیلم دروازه ی نهم (هدایت لحظه به لحظه ی شیطان)، نقد و نماد شناسی سریال لاست (نمایش آتوپیا و مدینه فاضله­ی لیبرال)، فیلم جایی دیگر (با بازی گلشیفته فراهانی با پیام تسلیم مطلق در گفتگوی تمدن­ها)، فیلم بدنه ی دروغ ها (تصرف سرزمین و عقیده­ی ایرانی با نماد زن ایرانی توسط تفکر غربی با حضور هنرپیشه­ی ایرانی در هالیوود) داشتند.




دانلود فایل صوتی:

 دانلود - Direct Download Link


حجم:۳۳٫۶ مگابایت

 

نظرات 5 + ارسال نظر
jh یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:57

احسنت

سروش یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:06

من این سخنرانی رو پارسال دیدم. اگه میشه فایل تصویری سخنرانی رو هم بذارید.

اسماعیل یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:49

خاک بر سرش!
ای ول دکتر عباسی!

م.خ دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:57 http://www.enekasdl.blogfa.com

سلام خیلی حال کردم .واقعا خدا گلشیفته رو لعنت کنه که با حیا ی این ملت بازی کرد آدم واقعا شرمنده میشه بگه این آدم بی جنبه ایرانیه.
میشه داستان شهادت برادر استاد رو بگید من خیلی کنجکاوم!!!

احمد دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:23

سلام
این کلیپ از کدوم سخنرانی دکتره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد