دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دانلود جلسه 242کلبه کرامت با عنوان نقشه ی انسان در قرآن 2

http://s2.picofile.com/file/7154714187/242.jpg


دانلود فایل صوتی و تصویری جلسه با لینک جدید و مستقیم در ادامه مطلب    


نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی(به دنبال حقیقت) یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:23

ممنون..
خیلی عالی بود...
همشو دانلود کردم....
(البته بین خودمون باشه من از خود سایت نور بصیرت چند روز پیش اینا رو دانلود کرده بودم... ممنونم ازت...)
الان هم دارم 243 رو دانلود میکنم لطفا حذفش نکنید بزارید دانلود رو ادامه بدم...

رضا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:40 http://sharifcomputer.persianblog.com

سلام
اقا اگه فایل این سخنرانیه دکتر تو همایش زندگی پول و دیگر هیج رو هم دارید بزارید

دمتون گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد