دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

بانک = رسانه ؛ ربا جنگ با خداست ؛ دکتر حسن عباسی ؛ فیس بوک

توفیقی شد!! سری به فیس بوک زدم و این پیج رو درست کردم؛ لایک بزنید لطفاً :


این عکس را به عنوان عکس صفحه قرار دادم :


بانک ربا دکتر حسن عباسی ماسون تیوب نور بصیرت بانک


روی وال این صفحه هم این را نوشتم :


نکته‌ای مهمی که در این آیه وجود دارد، این است که کسی که مرتکب ربا می‌شود، استحقاق آتشی را دارد که برای کافرین آماده شده است. (آیه ۱۳۱)


http://www.facebook.com/BankReba

نظرات 8 + ارسال نظر
زهـرا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:54

وای چقد قشنگ!!!!!!!الهی من فداشون بشم یه تنه ! :)))))))

خالقیان سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:48

سلام
خواهشا
خواهش میکنم
دوست عزیز
کلیپ های تصویری کلبه کرامت و مطالب سمعی و بصری مریوط به دکتر را با لینک مستقیم قرار بدهید
ممنون میشم
دعاتون میکنم

عمار سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:12 http://ammarname.ir

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/3841
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی

سید محمد پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50

میخوامت داداش

شاگرد پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:27

این خانومه که دارن تشریف میارن اینجا یه دلیلی دارن اینا بازیچه یهود و هالیوودن بی دلیل اینجا نمیان پس نباید اجازه بدیم بیان

محسن پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:18

سلام خیلی ممنون از زحماتتون ، فقط جای قسمت جستجو تو سایتتون خالیه

محمد جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 00:15

سلام
میتونم خواهش کنم در سایتتون امکان خرید مجموعه تصویری این سخنرانی​ها رو هم قرار بدید؟ یا حداقل لینک به یه جای معتبر در این زمینه بگذارید..
من خیلی گشتم ولی هنوز نتونستم رو اینترنت یه جای مناسب پیدا کنم و بسیار هم علاقمندم. اگه ممکنه حداقل راهنماییم کنید با تشکر

ع جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:47

ممنونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد