دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکترحسن عباسی/ اشاره به افتضاح رفتار غیراخلاقی بازیکنان پرسپولیس

به جای 90 دقیقه دویدن در زمین فوتبال، نفس خود را کنترل کنیم...

دکتر حسن عباسی

حسن عباسی روز گذشته در سلسله نشست های مبارزه با استکبار جهانی با عنوان انسان طراز گفت: آنچه که امروز ما در ورزش می بینیم به دلیل بی توجهی و غفلت مسئولان نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به مفهوم طراز است و اگر باز هم ...

http://s2.picofile.com/file/7147501612/masontube_ir.jpg




به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یزد، حسن عباسی روز گذشته در سلسله نشست های مبارزه با استکبار جهانی با عنوان انسان طراز گفت: آنچه که امروز ما در ورزش می بینیم به دلیل بی توجهی و غفلت مسئولان نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به مفهوم طراز است و اگر باز هم به آن توجه نشود، این روند ادامه خواهد داشت.
 
وی بیان داشت: با توجه به وقایع اخیر بخصوص طی چند هفته گذشته و با توجه به اتفاقاتی که در زمین فوتبال کشورمان افتاده، آیا انسان طراز را می توان در این حوزه ها مشاهده کرد و طراز بودن در ورزش بدین معنی است که 90 دقیقه در زمین فوتبال بدویم و خوب گل بزنیم؟
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: ما باید بنگریم که قرآن انسان طراز را چگونه معرفی کرده است؛ اما آنچه که در جامعه خود می بینیم بر خلاف آنچه که در دین به ما معرفی شده؛ به طوری که در حوزه ورزش هر فردی که در زمین فوتبال خوب بدود و خوب گل بزند هر گونه رفتار دیگری که بخواهد می تواند، انجام دهد این عنوان را داراست.
 
عباسی تصریح کرد: رسانه های ما با آوردن برخی افراد آنها را در جامعه به عنوان بت و الگویی برای افراد دیگر معرفی می کند و صرف نظر از هرگونه اخلاق و رفتاری آنها را به جامعه ارائه می کند؛ این در حالی است که تنها چیزی که به آنها یاد نمی دهند اخلاق ورزشی است و مربی خارجی که هیچ نوع درکی از شهید و شهادت ندارند را به عنوان هدایت کننده آنها مشخص می کنند.
 
وی با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: آیا کار وزارت ورزش ما تربیت نیروی شجاع است؟ اگر در ورزش ما کنترل هوای نفس وجود داشت، فردی پس گل زدن نفس خود را نگه می داشت و این گونه اعمال شنیع صورت نمی گرفت تا تیتر یک اکثر روزنامه های کشور و رسانه ها شود.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز ادامه داد: ما هنر کنترل نفس را برای ورزشکاران خود تبیین نکرده ایم، بلکه فقط در گوش بازیکنان گفته ایم که خوب بدوید و خوب گل بزنید و این اعمالی که صورت می گیرد، نوعی فاجعه اخلاقی به شمار می آید.
 
عباسی گفت: این زشتی و خواری ورزش یک کشور است که در طول یک تا چند هفته بازیکنان تیم ملی این فضاحت ها را به بار بیاورند و باید توجه داشت که مقصر آنها نیستند، بلکه این نوع سیستم که در تربیت نیروی ورزشی وجود دارد، اشتباه است و فکری برای بهبود آن باید صوردت گیرد تا دیگر این اعمال زشت و ناپسند را نبینیم.
 
وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب وقتی می گویند که انسان طراز ما چه شد اینها را می بینند، ولی ما در کمال بی توجهی کار خود را انجام می دهیم و با وجود هشدارهای ایشان در کمال غفلت به چنین اتفاقاتی که ما را از حیوانات پست تر نشان می دهد، گرفتار می شویم.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: ما به جای اینکه الان کمیته انضباطی برای این خطا کاران تشکیل دهیم، باید گذشته را تبیین کنیم؛ به جای اینکه 90 دقیقه بدویم، نفس خود را کنترل کنیم.
 
عباسی گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب در مورد موضوع انسان طراز، این مسئله در آینده به بحث جدی و مهم کشور تبدیل خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: چند سال پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با مربیان آموزش و پرورش پس از گلایه نسبت به تبیین انسان طراز با این عنوان که معنی انسان طراز را تا کجا توانسته اید بیابید، فرمودند: با این وجود هنوز هم در شورای انقلاب فرهنگی تعریف معینی از این عنوان نشده است و جنبش دانش آموزی استان یزد به عنوان نهادی کوچک آن را طرح کرده، و موضوع جلساتی این چنین را به این عنوان نامیده اند و لبیکی در حد بضاعت خود با رهبر انقلاب داشته اند.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز بیان داشت: همانند سه سال قبل که همایشی با عنوان «دنیای بی پول» در یزد برگزار شد و امروزه در تمامی محافل صحبت از آن است، عنوان این برنامه نیز در چند سال آینده به دلیل غفلت ما به بحث اول کشور تبدیل خواهد شد.
 
عباسی ادامه داد: روزی می گفتیم که انسان طراز ما شهید «فهمیده» 13 ساله است که نارنجک به خود می بندد و برای میهن خود جانش را فدا می کند؛ اما امروز انسان طراز ما ورزشکاری شده که با انجام چنین اعمال زشت و پستی تیتر یک روزنامه ها و رسانه های کشور می شود.
 
وی در تعریف انسان طراز تصریح کرد: این واژه یک معیاری است و سقفی برای تعالی انسان ها که باید برمبنای آن خودمان را بسنجیم و معیاری برای انسان بودن و افقی برای انسان ها در زندگی می باشد.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بیداری های شکل گرفته در منطقه و کشیده شدن آنها به قلب اروپا گفت: مقام معظم رهبری بسیاری از نکات مهم را در جامعه قبل از آن به ما گوشزد می کنند، ولی ما آنچه که مربوط به دشمنان است را بخوبی بازگو می کنیم؛ در حالی که آنچه مربوط به خودمان است را به راحتی بازگو نمی کنیم.
 
عباسی خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که در جامعه می بینیم و هرگز به سعادت نخواهند رسید، به خاطر گوش نکردن فرمان امام خمینی (ره) است که در سن 63 سالگی این فریادها را زده است. 
 
 وی با اشاره به حدود الهی افزود: خداوند برای رسیدن به سعادت انسان ها حدودی را معین کرده اند که در صورت رعایت نکردن آنها به گمراهی کشیده خواهیم شد.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز خاطرنشان کرد: سیستم بانکی ما رباست و سالهاست که این را به مسئولان گوشزد کرده ایم و این عدم توجه و غفلت مسئولان بوده، که این گونه مشکلات و اختلاس های بزرگی به وجود آورده است و همین نظام بانکی ما به نوعی در مقابل خدا و جنگ با خدا است.
 
عباسی یادآور شد: منشا نابودی و به وجود آمدن بحران ها در کشورهایی مثل آمریکا عدم رعایت حدود الهی در یک جنبه اقتصاد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد