دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

دکتر حسن عباسی Dr Hasan Abbasi .ir

کاملترین سایت برای شناخت استراتژیست بزرگ جناب دکتر حسن عباسی / دانلود صوتی تصویری DrHasanAbbasi.ir

حسن عباسی : لکه ننگ مرگ 11 میلیون ایرانی بر دامن انگلیس تا ابد پابرجاست

http://s1.picofile.com/file/6851964784/Dr_abbasi_hasan_6_%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1_%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز:
لکه ننگ مرگ 11 میلیون ایرانی بر دامن انگلیس تا ابد پابرجاست

دکتر حسن عباسی امروز در حاشیه حضورش در دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به شباهت بین تسخیر سفارت انگلیس و لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 اظهار داشت: به نظر بنده سفارت آمریکا را اشتباهی اشغال کردیم و اول باید سفارت انگلیس را اشغال می‌کردیم.
وی خاطرنشان کرد: انگلیس مادر آمریکاست و همچنین شکل‌دهنده رژیم صهیونیستی و مسلک‌ جعلی وهابیت، بهائیت و قادیانیت در هند است.
عباسی گفت: ...

ادامه مطلب را کلیک کنید



حسن عباسی امروز در حاشیه حضورش در دانشگاه شهید باهنر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به شباهت بین تسخیر سفارت انگلیس و لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 اظهار داشت: به نظر بنده سفارت آمریکا را اشتباهی اشغال کردیم و اول باید سفارت انگلیس را اشغال می‌کردیم.
وی خاطرنشان کرد: انگلیس مادر آمریکاست و همچنین شکل‌دهنده رژیم صهیونیستی و مسلک‌ جعلی وهابیت، بهائیت و قادیانیت در هند است.
عباسی گفت: همچنین لکه ننگ مرگ 11 میلیون ایرانی در جنگ جهانی دوم بر اثر قحطی بر دامن انگلیس تا ابد پا برجاست، انگلیس زمینه جدا شدن بحرین از کشور ما را ایجاد کرد و افغانستان را از ایران بزرگ جدا کرد.
وی بیان کرد: صحنه‌گردان تحریم‌های جهانی علیه ایران انگلیس است و این روند ادامه دارد، در حوادث دو سال پیش نیز با دخالت خود فضای ملتهبی در جامعه ایجاد و جامعه ما تا مدت‌ها صحنه ناملایمت‌های بسیاری بود.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: تصرف سفارت انگلیس شباهت‌های بسیاری با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دارد و دست کمی از آن حادثه عظیم نداشت و هدف هر دو بر سر زدودن کسانی بود که وجه امپریالیستی داشتند و باید با آنها برخورد می‌شد.
وی با اشاره به نحوه برخورد دانشجویان با انگلیس و ارزیابی‌اش از این حرکت انقلابی افزود: اعتراض به حقی بود و بالا رفتن از دیوار سفارت بر اساس رای مجلس ممکن است به نوعی احساسی تلقی شود، اما به شدت ضروری بود.
عباسی اذعان کرد: حرکت ارزشمند دانشجویان الهام‌بخش دانشجویان منطقه است و دانشجویان سوری، مصری و فلسطینی نیز از این حرکت دفاع کردند و حتی مردم ترکیه در اعتراض به شایعه جنگ آمریکا علیه ایران پرچم آمریکا و انگلیس را به آتش کشیدند.
وی با اشاره به ارزیابی‌اش از آینده رابطه با انگلیس عنوان کرد: انگلیس گفته که رابطه‌اش را قطع نمی‌کند و فقط کاهش می‌دهد، اما اگر ایران رابطه‌اش را قطع کند و یا حتی در درازمدت رابطه را کاهش دهد، ضریب امنیتی ایران بالا می‌رود.
عباسی با اشاره به عکس‌العمل وزارت امور خارجه در قبال این حرکت دانشجویان بیان داشت: مسئولان واقع‌گرا بوده و دانشجویان آرمان‌گرا و در هر حال دانشجویان آرمان‌گرا باید جوانب و حاشیه‌های این موارد را تحمل کنند.



نظرات 2 + ارسال نظر
امید یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:54 http://http

سلام :
چی شده که دیگه فایلهای صوتی و تصویری تو وبلاگتون نمیذارید .
نکنه از جایی بهتون فشار میارن که دیگه این کارو نمیکنید .

سلام امید آقا . نه داداشِ چند پست قبل علت اش رو گفتیم...

امیر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:49

دکتر ما پشتتیم از صمیم قلب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد